ג'אבר יפנה לרג'וב: "עזור לי להשתחרר מהחוזה בליגה הפלסטינית"

המגן שחתם בחדרה טרם קיבל אישור בינלאומי וחושש כי הדבר יפגע בו לקראת המחזור הראשון. שרון מימר מתכוון לעלות עם ההרכב החזק ביותר נגד הפועל חיפה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערוך היום (שבת) את האימון המסכם לקראת משחק הדירוג מחר נגד הפועל חיפה, כאשר מעבר להיבט הכספי, במועדון לא מוכנים לסיים את גביע הטוטו במקום האחרון, דבר שעלול להשפיע לרעה על פתיחת הליגה.

לכן המאמן שרון מוכן מתכוון לעלות עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו, שיכלול בין השאר השוער רובי לבקוביץ' וגוסטבו מרמנטיני שנעדר מול מכבי נתניה, על מנת להגיע מוכנים למשחק הפתיחה מול מכבי חיפה ביום ראשון.

מלבד זאת, בחדרה מתעסקים בנושא השחרור הבינלאומי של המגן עבדאללה ג'אבר, שהגיע מהליגה הפלסטינית, אולם ההתאחדות בפלסטין טרם שלחה את האישור ואף הבהירה כי טרם שוחרר סופית מקבוצתו בעונה שעברה.

ג'יבריל רג'וב. ישיג את מבוקשו?
ג'יבריל רג'וב | gettyimages

המגן ונציגו עידו קרן שלחו פנייה ישירה ליו"ר ההתאחדות הפלסטינית, ג'בריל רג'וב, וביקש ממנו לעזור לו לקבל את האישור המתאים על מתן שג'אבר יוכל לשחק במחזור הראשון של ליגת העל. בינתיים המגן יירשם בגביע הטוטו כנבחן ואם עד השבוע הבא לא יקבל את האישור, הוא לא יוכל להיכלל בסגל של מימר בליגה.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, ויסאם רבאח, עבדאללה ג'אבר, עומר לקאו, יא יא מלדג'ה, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני, רודריגו בונגונגי, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי