בית"ר ירושלים פנתה רשמית לקשר הברזילאי סנדרו

סנדרו. זרגרי הועדף עליו
סנדרו. זרגרי הועדף עליו | Anthony Devlin/PA Images via Getty Images

קשר טוטנהאם וקווינס פארק ריינג'רס בעבר במו"מ עם המועדון, עדיין קיימים פערים בין הצדדים. פנייה נעשתה גם לדור מלול

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פנתה בימים האחרונים לקשר האחורי סנדרו בן ה-31, בעברו שחקן טוטנהאם וקוינס פארק ריינג'רס. לספורט1 נודע שהצעה רשמית כבר הועברה לנציגיו, אלא שכרגע קיימים פערים בין הצדדים.

יש לציין שבעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, נתן אור ירוק לצירוף הקשר ומי ששימש כמתווך בין הצדדים היה יוסי בניון, המנהל המקצועי שעזב הבוקר את המועדון, אולם מכיר את הקשר מימיו באנגליה. חרף עזיבת בניון, בבית"ר ינסו להאיץ את המגעים כדי להנחית את הברזילאי או שחקן אחר בתפקיד כבר בימים הקרובים.

סנדרו גדל באינטרנסיונל ולקראת עונת 2010/11 נרכש על ידי טוטנהאם תמורת כעשרה מיליון ליש"ט. הוא שיחק בקבוצה ארבע שנים, רשם 81 הופעות פרמיירליג וכבש שלושה שערים. משם הוא המשיך לקווינס פארק ריינג'רס לשלוש שנים נוספות וכן שיחק באנטליהספור, בנבנטו, גנואה ואודינזה. בחצי העונה האחרונה הוא שיחק בגויאש הברזילאית.

סנדרו
סנדרו | Daniel Hambury – EMPICS / Contributor

שחקן אחר אליו פנו במועדון הוא דור מלול, בניסיון להעבירו מהפועל חיפה. המגן הימני דרש כ-100 אלף דולר לעונה, אך חוגג הציע סכום נמוך יותר. מלול טרם חתם רשמית על חוזה מקוצץ בהפועל חיפה, אבל בכרמל הבהירו כי הוא קרוב לסיכום על קיצוץ.

גורם במועדון אמר הערב על היממה האחרונה: "עד המשחק נגד הפועל חיפה לא נמנה מאמן. בכל מקרה, כל שחקן שיחתום יגיע תוך שיתוף פעולה מלא עם המאמן החדש שייבחר.

דור מלול | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי