מימר עשוי לפתוח עם שלושה בלמים. גולן: "לא חוששים ממכבי חיפה"

היועץ המקצועי של הפועל חדרה צפוי לשוחח עם השחקנים ונשמע אופטימי לקראת העונה החדשה. נועם כהן עשוי לעבור לעמדת המגן השמאלי מול הירוקים (ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט1)

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הפכה בשנתיים האחרונות לאחת ההפתעות הנעימות בליגת העל וגם העונה מקווים בקבוצה מהשרון לברוח בהקדם מקרבות התחתית ולהילחם על כרטיס פלייאוף העליון. המאמן שרון מימר זוכה להערכה רבה בקרב ראשי המועדון על השינויים שביצע בקיץ האחרון כאשר צירפה חדרה לא פחות מ-16 שחקני רכש חדש וביניהם ארבעה זרים חדשים וישראלים משמעותיים כמו השוער רובי לבקוביץ', הקשר מקסים פלקושצ'נקו והחלוץ שובל גוזלן.

את העונה תפתח חדרה מחר (ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט1) במגרשה הביתי בנתניה מול מכבי חיפה, כאשר המטרה היא לרשום שלוש נקודות מפתיעות – אגב בפעם היחידה שחדרה עשתה זאת הייתה במאי 2019 במסגרת הפלייאוף העליון, אך השיגה 0:2 משערים של מקס ג'רצקין ועדן קארצב.

מימר התלבט לגבי ההרכב ולאחר האימון המסכם נראה שימשיך בשיטת שלושת הבלמים ויבחר באותם 11 שניצחו את הפועל חיפה בגביע הטוטו. עיקר ההתלבטות בעמדת המגן השמאלי. כידוע המגן עבדאללה ג'אבר טרם קיבל את האישור הבינלאומי מהליגה הפלסטינית ואם הוא לא יגיע עד מחר, נועם כהן עשוי לפתוח כמגן שמאלי. אופציה נוספת היא שהקפטן, מנשה זלקה, יפתח כמגן וזאת לאחר שקיבל אישור לחזור לאימונים, למרות שנמצא בבידוד. בחלק הקדמי במועדון מקווים שהחלוץ אודה אונריודה שכבש צמד במשחק גביע הטוטו מול הפועל חיפה, ימנף את המומנטום גם בליגה.

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

היועץ המקצועי של חדרה אורן גולן צפוי לשוחח עם השחקנים לפני המשחק ובינתיים אמר: "אנחנו מכבדים את מכבי חיפה אבל לא חוששים משום יריבה. אנחנו מרוצים מבניית הסגל שביום נתון יכול לנצח כל קבוצה".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ, דיא לבאבידי, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, נועם כהן (מנשה זלקה), יא יא מלדג'ה, מקסים פלקושצנקו, עומר לקאו, רודריגו בונגונגי, גוסטבו מרמנטיני ואודה אונריודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי