בהפועל חיפה בטוחים: "זאת תהיה טעות לחשוב על הבעיות של בית"ר"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

האדומים רוצים לפתוח את העונה (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט4) ברגל ימין ולא מתרגשים מהזעזוע בבירה. אופטימיות לגבי כשירותם של סרדל, מלול וזמיר. שחר עשוי לפתוח

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר אכזבה קשה במשחקי גביע הטוטו, הפועל חיפה מקווה לפתוח את העונה ברגל ימין במשחק הבית נגד בית"ר ירושלים מחר (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון סמי עופר. האדומים אמנם רואים מהצד את הסערה בבירה, אך הם מנסים בעיקר להתרכז בעצמם: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. זאת תהיה טעות לחשוב על הבעיות בבית"ר", אמר הבוקר גורם בחיפה.

הקבוצה תערוך היום את האימון המסכם כאשר אחריו יחליט המאמן חיים סילבס לגבי ההרכב הפותח. . הקבוצה סבלה לאחרונה ממכת פציעות עקב היעדרותם של המגן דור מלול והקשרים לירן סרדל ונס זמיר, אך במועדון מאמינים כי כל השלושה יהיו בסגל ואף יפתחו ב-11.

ההפתעה המעניינת מגיעה מכיוונו של עידו שחר, שרק שלשום הצטרף לאימונים וכבר נמצא בתמונת ההרכב. בחיפה סיפרו כי הקשר ובר כהן הגיעו בכושר משחק מעולה וזאת לאחר שעזרו למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו מול בני סכנין. ההערכה כי סילבס יפתח עם שלושה בלמים כאשר במרכז ההגנה ישחקו מיקי סירושטיין, עידו לוי וגיא משפתי.

עידו שחר, בר כהן | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, גיא משפתי, עידו לוי, מיקי סירושטיין, רז נחמיאס, לירן סרדל, תומר אלטמן, עידו שחר, נס זמיר וויליאם אגאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי