לוזון: "נעשה הכל כדי לקחת נקודות". עבדה ואינברום צפויים לפתוח

גיא לוזון | דני מרון

במכבי פ"ת לא מתרגשים ממשחק הפתיחה מחר נגד האלופה: "המטרה שלנו תמיד לבוא ולתת הכל כדי לנצח". על העונה הזו: "כל עונה ומשחק חשובים לקריירה וזה לא משנה מה היה בעבר". אמיר כהן יגדיל את השקעתו בקבוצה

(גודל טקסט)

לאחר עונה אחת בליגה הלאומית, במהלכה הצליחה להגיע עד לגמר גביע המדינה, מכבי פ"ת תשוב מחר (ראשון, 21:00) באופן רשמי לליגת העל, כשתתארח אצל האלופה מכבי ת"א באיצטדיון בלומפילד. בחזרה הגנרלית לקראת המשחק גברה הקבוצה על הפועל ת"א בפנדלים במשחק די חלש וסיימה במקום התשיעי בגביע הטוטו

"יחסית לשלב הזה של השנה, אני חושב שאנחנו במצב טוב מבחינה פיזית. מבחינה טקטית עשינו שיפור במשחק ההגנה שלנו ובמשחק ההתקפה נצטרך להשתפר ולהיות יותר ערניים, חכמים ומדויקים", אמר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק. בשנה שעברה, כזכור, הדיחה פ"ת את בית"ר ירושלים והפועל ת"א בגביע המדינה. ההערכה היא שהמאמן ישמור על ה-11 מהמשחק נגד הפועל, כלומר עם אור אינברום וליאל עבדה בחוד ההתקפה.

המטרות לעונה הנוכחית: "אני חושב שזה לא הזמן לדבר על מטרות. הסגל שלנו עוד לא הושלם ובגדול המטרה שלנו תמיד תהיה לבוא לכל מגרש נגד כל קבוצה ולעשות הכל כדי לקחת נקודות".

ליאל עבדה
ליאל עבדה | דני מרון

האם העומס של מכבי באירופה ישפיע עליה: "מכבי ת"א זה מועדון שרגיל למשחקים באירופה ואני לא מתרגש מהעובדה הזאת. אין לזה שום השפעה".

חשיבות העונה לקריירה שלו: "כל עונה ומשחק חשובים לקריירה, וזה לא משנה מה עשית לטוב או לרע בעבר. זה נכון לכל ספורטאי ומאמן".

גם הקפטן גיא חדידה, דיבר לקראת המשחק: "אנחנו מתרגשים ומצפים לפתוח את העונה החדשה בליגת העל אחרי שסיימנו את המסע בליגה הלאומית. אני מצפה לעשות עונה יציבה וטובה ולדחוף את הקבוצה למעלה כמה שיותר.

גיא חדידה | אודי ציטיאט

בנושא אחר, לאחר עזיבתה של הספונסרית קאזה רהיטים שאימצה את המועדון בעונה שעברה, היו"ר אבי לוזון צירף השבוע לקבוצת נותני החסות את חברת השילוח הבינלאומית Allcargo שתספק למלאבסים סכום המוערך ב-250,000 אלף שקלים בשנה.מי שיהפוך מעורב יותר ויגדיל את השקעתו הוא הספונסר והאיש הקרוב ללוזון, אמיר ג'וקי כהן, באמצעות המוצג jucky כאשר בחזית חולצות השחקנים יופיע שם המותג.

עוד באותו נושא: גיא לוזון, ליאל עבדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי