זעם בסכנין: "יש שחקנים שחשבו שהליגה תהיה טיול אחרי גביע הטוטו"

גורמים אצל העולה החדשה כעסו אחרי התבוסה 3:0 לבני יהודה במחזור הפתיחה. אכזבה מוולשמן והנריקס, ניסיון לצרף זר נוסף במהלך פגרת הנבחרות

(גודל טקסט)

"לא בשביל זה עלינו לליגת העל", אמר יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, לאחר שריקת הסיום בהפסד 3:0 הכואב לבני יהודה אמש (שבת) במסגרת המחזור הראשון של עונת 2020/21 בליגת העל. אבו יונס וגם שאר חברי ההנהלה התאכזבו בצורה קשה מהיכולת של השחקנים, ולא פחות מכך, מהגישה שלהם.

"יש כאן שחקנים שחשבו שהליגה תהיה טיול אחרי גביע הטוטו", אמר גורם בסכנין והוסיף: "נכון שההכנה לא הייתה ראויה אבל שום תירוץ לא יעבוד על כך ששחקנים יהיו רכים ולא אחראיים".

הקבוצה, שעברה בבקרה התקציבית רק ביום חמישי, קיבלה לראשונה שחקני רכש כמו המגן איקוום אוטין והקשר מוטי ברשצקי, אשר נכנסו כמחליפים ואכזבו כמו שאר שחקני הקבוצה. מי שזכו לביקורת היו צמד הזרים, הבלם אוסבלדו הנריקס והחלוץ אמרי וולשמן. "זרים אמורים לחזק את השלד הישראלי ובמשחק הזה קרה ההפך" אמרו בסכנין.

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | מאור אלקסלסי

המגן, עלי עותמאן, נראה כעוס בחדר ההלבשה אחרי ההפסד המביך במשחק הביתי הראשון של העונה. במהלך הפגרה מקווים בקבוצה להתחזק בזר נוסף במרכז שדה כאשר הכוונה להביא קשר יצירתי או שחקן כנף.

מעבר לכך במועדון מקווים כי לאחר פגרת הנבחרות הקבוצה תקבל בחזרה את השחקנים הפצועים כמו השוער מחמוד קנדיל והחלוץ אוסאמה חלאיילה. גם הבלם מארון גנטוס, שתחילה היה פצוע ולאחר מכן נדבק בקורונה, צפוי לעמוד לרשותו של אלדד שביט במחזור הבא מול מכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי