"יש לנו בקריית שמונה את אחת ההתקפות הטובות בליגה"

במועדון שמחו על הניצחון 0:2 באשדוד במחזור הפתיחה והחמיאו לשני החלוצים החדשים. שכר זכה למנוחה נוספת, נאור סבג מועמד להצטרף אם ישוחרר מהפועל ב"ש

(גודל טקסט)

ארבע שנים עברו מאז שהפועל קריית שמונה ניצחה במחזור פתיחת העונה של ליגת העל, וגם אז זה היה מול מועדון ספורט אשדוד. אמש (שבת) רפואה וחניכיו שבו מאצטדיון הי"א עם 0:2 הודות לצמד שערים של יוג'ין אנסה ולוסיו בהתקפות מתפרצות קטלניות.

במועדון הביעו שביעות רצון מהניצחון ובעיקר מהביטחון שקיבלו ראשי הקבוצה על המהפכה שביצעו בסגל במהלך הקיץ האחרון. בין השאר, בחר המאמן לבצע שינויים מהותיים בחלק ההתקפי והביא שני חלוצים זרים מהליגה הישראלית – לוסיו מרניאו מהפועל חדרה ויוג'ין אנסה מהפועל רעננה שהצטיינו כבר במשחק הראשון וסיימו עם שער כל אחד.

"היו המון התלבטויות בבניית החלק ההתקפי, אבל עכשיו נראה שיש לנו את אחת ההתקפות הטובות בליגה", אמרו בקריית שמונה. גם צמד הבלמים, עידן נחמיאס ואורי דהן, זכו למחמאות.

יוג'ין אנסה, לוסיו | דני מרון

מי שוב לא היה בסגל הקבוצה הוא מלך שערי הקבוצה מהעונה שעברה, מוחמד שכר, שאף לא שיחק בכל משחקי גביע הטוטו בגלל פציעה ובמועדון בחרו שלא לסכנו, אלא לאפשר לו להתחזק. שכר יהיה בסגל מיד לאחר פגרת הנבחרת.

למרות המהפכה, בצוות המקצועי עדיין מעוניינים להתחזק בשחקן נוסף במרכז השדה ואחת האופציות היא של קשר הפועל באר שבע, נאור סבג. האחרון כבר היה מועמד של רפואה בינואר האחרון, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. כעת, אם סבג ישוחרר מבאר שבע, קריית שמונה שוב תנסה לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי