"הפועל ת"א מוכנה למסירה, רק שיגיע רוכש עם יכולות כלכליות"

הפועל תל אביב
רז שלמה ושחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | אודי ציטיאט

בהפועל ת"א הודו שה-2:1 לכפ"ס הביך אותם, שחקנים חוששים מזעזוע אם המצב לא ישתנה והצוות המקצועי יכנס אותם לאסיפה בנושא. הבלם ישוב, במועדון מגבים את ליידנר הצעיר שהיה תחת מעקב של רוטנשטיינר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ההפסד אתמול (שבת) של הפועל תל אביב, 2:1 להפועל כפר סבא במחזור הפתיחה של ליגת העל, הוגדר במועדון כך: "מביך".

בהפועל תל אביב לא אהבו את מחאת האוהדים בסיום המשחק ואת הניסיון של כמאה מהם להתנפל על רכבו של אחד הבעלים, שרון ניסנוב. ראשי הקבוצה מבינים כי המחאה נגדם במתחם האימונים בוולפסון וברשתות החברתיות יגברו עד למשחק הבא באצטדיון בלומפילד, בעוד שבועיים לאחר פגרת הנבחרות, נגד מ.ס. אשדוד, ולכן כבר אחרי המשחק אתמול התקיימו שיחות אל תוך הלילה בין ראשי המועדון והכוונה היא ליצור אווירה של שקט וביטחון.

תקציר ההפסד של הפועל ת"א לכפ"ס

בהפועל תל אביב טוענים כי נושא מכירת המועדון לגורם עסקי בעל יכולות כספיים עדיין על המדף ועל הפרק, אבל מלבד גישושים ובדיקות שטח ראשונות שנעשו, עדיין לא נרשמה התקדמות ממשית. למעשה, חובות העבר לגורמים שאימנו ושיחקו בקבוצה, משמע מעל 10 מיליון שקל שאותם אמורה הפועל תל אביב לשלם, מונעת בשלב זה את העברת המועדון מידי האחים איציק ושרון ניסנוב וזאב גרינברג.

שרון ניסנוב | אודי ציטיאט

"הקבוצה מוכנה למסירה, רק שיגיע האיש האמיתי בעל היכולות להיקרא הבעלים של הפועל תל אביב", הבהירו הבוקר במועדון. כעת בהפועל תל אביב ממתינים לשילובם של כל שחקני הרכש, כולל אדי גוטליב שכבר עבר בדיקות רפואיות וצפוי לחתום בקרוב. בקבוצה גם יש אור ירוק לצוות המקצועי למציאת שני שחקנים חדשים מעבר לבלם שישוב מאורנבורג הרוסית. שחקנים בקבוצה מבינים כי הם מאכזבים כבר תקופה ארוכה והפסד במחזור הבא לקבוצתו של המאמן רן בן שמעון תוביל לזעזוע.

התכנון של הצוות המקצועי הוא להשאיל בהמשך מספר שחקנים מהסגל הרחב לשם צבירת ניסיון במועדונים אחרים. מנגד, בקבוצה נותנים אמון במגן השמאלי דורון ליידנר שבדקות הסיום ביצע שתי טעויות קשות, שאחת מהן הובילה לשער ההפסד הצורב. לספורט1 נודע שליידנר היה מועמד לקבל זימון לסגל נבחרת ישראל על ידי המאמן וילי רוטנשטיינר שעקב אחריו, אבל במשחקים האחרונים ובעיקר במפגשי גביע הטוטו הייתה נפילה ענקית ביכולתו והוא ימתין להזדמנות אחרת.

עומר פדידה חוגג, דורון ליידנר מאוכזב | אודי ציטיאט

כבר באימונים הקרובים אמורים המאמן ניר קלינגר והמנהל המקצועי משה סיני לשוחח עם השחקנים כדי ליצור אווירה של רוגע ואמונה ולעצור את כדור השלג שהמשיך גם אתמול. לכולם ברור שהלחץ והפגנות האוהדים המתוכננות רק יוסיפו ללחץ הצפוי.

בנושא ההרכב ושיטת המשחק הבהירו בסביבת המועדון כי כול מהלך של ביקורת אחרי הפסד הוא מובן, אך גם הוסיפו שהפועל תל אביב בכול מערך מקצועי ובכל הרכב על כר הדשא הייתה צריכה לנצח את הפועל כפר סבא: "מאכזב מאוד שכבר מפתיחת המשחק לא ראינו את רוח הניצחון והמחויבות אצל השחקנים. זה ישתנה", אמרו בקבוצה.

עומרי אלטמן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי