קלינגר: "זו לא הקבוצה שרציתי לראות בפתיחת העונה"

מאמן הפועל ת"א ניסה להסביר את היכולת ב-2:1 נגד כפ"ס: "כל הזרים שפתחו על הספסל - לא היו מוכנים". על ההגנה: "עשינו את השגיאה התורנית". תורג'מן שמח: "הגענו להמון מצבים". 100 אוהדים רדפו אחרי ניסנוב

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה את העונה ברגל שמאל עם הפסד 2:1 להפועל כפר סבא. לא לחינם ניר קלינגר היה מודאג. ברוב שלבי המשחק האדומים נראו רע מאוד על כר הדשא. המאמן האשים את ההגנה בחוסר אחריות והסביר את השיקולים שלו בבחירת ההרכב – הזרים שנותרו על הספסל לא היו מוכנים. מנגד, עמיר תורג'מן בהחלט מרוצה מהיכולת של חניכיו שניצחו בצדק. ביציאה מהאצטדיון, כ-100 אוהדי הפועל תל אביב רדפו אחרי הרכב של שרון ניסנוב, בו נהג אדם אחר כיוון שהבעלים הוצא מיציאה צדדית, על מנת שלא להיתקל באוהדים.

קלינגר ניסה להסביר: "תחושות קשות מאוד כי באמת במחצית הראשונה היינו חלשים מאוד, לא ייצרנו מספיק הזדמנויות. עשינו שגיאה וספגנו במתפרצת, זה קורה. במחצית השנייה עם השינויים המשחק התהפך והלך לכיוון שלנו, כפר סבא הייתה עייפה מאוד ואז שוב, הגול הזה יושב לי בראש כי היינו אמורים לצאת למתפרצת ארבעה על שניים ובמקום לעשות את ה-1:2 איבדנו אנחנו את הכדור. התוצאה אכזרית לפי המחצית השנייה אבל אנחנו חייבים לשפר את ההגנה שלנו נגד מתפרצות ושילמנו מחיר.

הבלם החדש שלא פתח: "כל מי שלא היה מוכן, אם זה החלוץ ואם זה שלושת הזרים – הם לא פתחו בהרכב כי לא היו בשיאם ברמה הגופנית. אני מקווה שהם יחזרו במהרה וזקרי יחזור לכושר וזה ישפיע על הקבוצה. חבל לפתוח עונה בצורה כזו, מה עוד שהיו לנו מצבים גם אחרי ה-2:1, היו לנו הזדמנויות מעולות להבקיע בנגיחה ולא עשינו את זה לצערי, אבל אפשר להתעודד מהמחצית השנייה ולקוות שהשחקנים שיתווספו יוסיפו לנו עומק ואיכות".

רז שלמה ושחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

תחושות קשות מההפסד: "ידענו שלא יהיה קל, אמרנו שההכנה לא הייתה אידיאלית, אבל זה לא תירוץ ולכן אני לא מתרץ, זה הפסד שלא היה צריך להיות. אני בטוח שאם היינו יותר אחראיים גם בגול השני ובעיקר בגול השני – יכולנו לצאת היום עם שלוש נקודות אבל זה מאכזב ונמשיך הלאה".

המטרות: "מוקדם מדי להציב אותן ולו משום שאין לנו עדיין סגל מלא וזו לא הקבוצה שאני רציתי לראות פותחת את העונה אבל היו אילוצים ובעיות. לקח זמן עד ששחקנים הגיעו אבל אני לא רוצה להישמע מתרץ. היום היינו צריכים לנצח. שיחקנו רע במחצית הראשונה והיינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה והשגיאה התורנית שלנו בהגנה עלתה לנו ביוקר".

עמיר תורג'מן מהצד השני, היעה היה מרוצה כמובן: "אין ספק שהתחושות טובות, עבדנו קשה בחודש וחצי האחרון וגם בגביע הטוטו זה היה נראה לא רע. הגענו היום להמון מצבים ויכולנו להכריע את המשחק הרבה קודם. השחקנים עבדו ונלחמו גם בחום ובלחות ולמרות שספגנו את שער השוויון. יש לנו הרבה שחקנים טובים אבל אם לא נדע לשמור על השער כמו שצריך יהיה לנו קשה. אני שמח שניצחנו, הפנים קדימה.

קפיצת מדרגה מקומות ומטרה מקומות 6-8: "הדרך עוד ארוכה ואני משנה את המטרה שלנו. אנחנו מתקדמים משחק אחר משחק. יש לנו הרבה דברים טובים בחלק הקדמי ובאחורי אבל יש עוד הרבה עבודה. ניצחנו משחק ראשון נגד קבוצה כמו הפועל ת"א על אף ההתרגשות. המבחן הוא לא רק כדורגל אלא בעיקר מנטאלי. עמדנו חזק גם בחצי השני".

עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

הכישרון של הקבוצה: "זה נראה טוב, מעבר לכך יש שחקנים מאוד מוכשרים כאן, בחרנו אותם בקפידה והם ישדרגו אותנו. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם בהמשך. מבחינתי קודם כל לשמור על משחק ההגנה שכולם עובדים ומחויבים למועדון ולסמל ולעצמם ואחר כך שיביאו את הכישרון כפי שעשו היום.

עומר פדידה נשאל האם זה המשך ישיר של העונה שעברה: "אני שמח מאוד לעזור לקבוצה לנצח, ניצחון זה הדבר הכי חשוב, עבודה קשה של כל השחקנים". בהמשך נשאל בחיוך האם אפשר לקבוצה 'הפועל פדידה כפר סבא' וענה בצניעות: "אני חושב שללא עזרה של חבריי זה לא היה קורה. כולנו יחידה אחת, עובדים קשה ועובדים מאימון לאימון וממשחק למשחק וזה מה שעושה אותנו קבוצה שקשה לנצח אותה".

המטרות: "אני לא אוהב לכוון רחוק מאוד, כמובן שכל שחקן רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר. אנחנו נעבוד משבוע לשבוע ונשתפר כדי להגיע רחוק".

עומר פדידה חוגג עם אביב סולומון | אודי ציטיאט

מרגישים שהקבוצה השתדרגה: "כן אנחנו מרגישים את זה. הקבוצה התחזקה, נבנה סגל טוב עם תחרות גבוהה, החבר'ה מעולים וחדר ההלבשה מצוין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי