Sport1 Banner

"תצוגה שפוגעת במוניטין": המכתב שבית"ר ירושלים שלחה לשחקנים

המכתב של בית"ר ירושלים לשחקנים
המכתב של בית"ר ירושלים לשחקנים | ספורט1

אחרי ההחלטה לקנוס את הסגל בשיעור של 20 אחוז בעקבות ההפסד לטאוטה, המועדון פירט את הסיבות שבגללן הוחלט להעניש: "הופעה שלא עומדת בשום קריטריון מקצועי". חוגג שוקל לחזור בו ולבטל את הקנס

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה ביום שישי כי החליטה לקנוס את שחקני הקבוצה בעקבות ההפסד לטאוטה וההדחה מהליגה האירופית כבר בסיבוב המוקדמות הראשון, אך כידוע ההחלטה הזאת נתקלה בהתנגדות של ארגון השחקנים, שהודיע כי הוא מתכוון להתערב אם יושת קנס על שחקני הקבוצה.

כעת, כך מתברר, בית"ר שלחה מכתב לשחקני הקבוצה, בו היא מודיעה על הסיבות לפיהן החליטה להטיל עליהם את הקנס. במכתב החריף, החתום על ידי המנכ"ל מוני ברוש, זכו השחקנים לביקורת על התנהלותם.

"בעקבות התצוגה המביישת במשחק המוקדמות אשר התקיים מול קבוצת טאוטה האלבנית, שאינה עומדת בכל קריטריון מקצועי או אחר אליו מכוון המועדון, הפגיעה הכלכלית הקשר והפגיעה במוניטין במועדון בשל ההדחה המוקדמות בנסיבות כאמור, החליטה הנהלת המועדון על הטלת קנס בשיעור של 20 אחוז משכר חודש אוגוסט, לו זכאים כל השחקנים אשר נטלו חלק במשחק", לשון המכתב.

"עונש זה מוטל בלב כבד, לאחר לבטים לא מבוטלים", המשיך ברוש. "בשל התחושות הקשות המלוות אותנו בעקבות התצוגה המקצועית הנוראית של הקבוצה במשחק כאמור, אשר אינה יכולה לעבור לסדר היום כאילו כלום".

מכתב הקנס של בית"ר לשחקנים
מכתב הקנס של בית"ר לשחקנים | ספורט1

כפי שפרסמנו, שחקני הקבוצה קיבלו מסר להמתין. נראה כי חוגג שוקל מחדש את הנושא והוא עשוי לבטל את הקנס, אחרי עזיבת רוני לוי ויוסי בניון, מתוך רצון לא לגרום לטלטלה במערכת.

עוד באותו נושא: משה חוגג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי