נמנע עימות בין כהן לבלקמן, דוניס יקיים שיחת הבהרה גם עם טב"ח

יונתן כהן | דני מרון

תקרית הפנדל בהפסד למכבי פ"ת כמעט גלשה לאזור אלים, אך אנשי מכבי ת"א הפרידו בין השניים. דוניס שוקל לאמץ את הגישה בה נקט איביץ' ועשוי לבצע שינויים לאחר פגרת הנבחרות. ייני ספג ביקורת, לחץ לצרף בלם וחלוץ

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בשנה שעברה רשמה האלופה מכבי תל אביב את הפסדה הראשון רק במחזור הסיום. אולם, עונת 2020/21 שנפתחה ברגל ימין באירופה – התחילה רע מאוד בליגה, כשהקבוצה של גאורגיוס דוניס נכנעה 2:1 בביתה לעולה החדשה מכבי פתח תקווה אתמול (ראשון). איתי שכטר שעלה מהספסל סיפק את הסחורה באופן מיידי כשהשווה בנגיחה ורשם ציון דרך ענק עם שערו המאה בליגת העל, אך האלופה איבדה את הראש וספגה את השער השני.

צפו בהפסד המפתיע של מכבי ת"א

בבוקר שאחרי ההפסד, נודע כי יונתן כהן וניק בלקמן כמעט גלשו לעימות פיזי בעקבות אותה בעיטת פנדל שהוחמצה. כהן, פנדליסט הקבוצה בעונה שעברה, רצה לבעוט את הפנדל שהחמיץ בלקמן ולא הסתיר את זעמו על כך עוד על כר הדשא. בתגובה, החלוץ האנגלי טען שהאירוע הוריד לו את הביטחון לפני הבעיטה, שכאמור הסתיימה בפגיעה במשקוף והחוצה.

לאחר המשחק, ליד חדרי ההלבשה, רק בהתערבות של אנשי מכבי תל אביב הצדדים הופרדו וכהן מיהר למחנה של נבחרת ישראל שיצאה הבוקר לסקוטלנד. כבר אתמול סיפרו במכבי ת"א כי כהן הרגיז אותם בגישתו, כשלטענתם ערער את הביטחון של ניק בלקמן, הבועט הקבוע העונה מאז הגיע דוניס. המאמן הוא שהחליט שבלקמן ימשיך לבעוט, לאחר ששחקני הקבוצה פנו לספסל כדי שיכריע מי מבין השניים יבעט.

ניק בלקמן | דני מרון

גם טל בן חיים שלא שותף נראה כעוס מאוד ועצבני על ספסל המחליפים. החלוץ לא שיחק גם במוקדמות ליגת האלופות נגד סודובה ונראה כי המאמן ישוחח עם שני השחקנים בהקדם.

במועדון טוענים שההפסד מהווה תמרור אזהרה רציני שכן הקבוצה שיחקה כדורגל איטי והייתה צפויה מדי, ללא יצירתיות וחוכמה, אך לא האשימו את המאמן בדבר. "אסור שייראו שמכבי תל אביב פגיעה. זה בסך הכל המחזור הראשון אבל עלינו להתעורר, אנחנו לא רגילים לרדוף". בקבוצה יודעים שהם חייבים לנצח את בני יהודה במחזור השני לאחר פגרת הנבחרות.

גאורגיוס דוניס | דני מרון

המאמן דוניס אמר לשחקניו בחדר ההלבשה משפט שחלחל היטב לשחקנים ולצוות המקצועי: "אף אחד הוא לא מעל הקבוצה, זה שיעור טוב עבורינו". ייתכן שהמאמן ישנה עכשיו את הגישה שלו ויהיה פחות קרוב לשחקנים, בדומה להתנהגותו של איביץ'. המאמן שוקל מספר שינויים בהרכב.

ביקורת נמתחה גם על משחק ההגנה של הקבוצה, שהיה נקודת החוזק בעונה שעברה. הקפטן שרן ייני שאפשר לליאל עבדה לבעוט בחופשיות ולכבוש את שער הניצחון, לא יצא נקי.

אבי ריקן, שרן ייני | דני מרון

ומה קורה עם ערן זהבי? נכון לעכשיו חלוץ נבחרת ישראל טרם החליט היכן ישחק. הוא שוקל עדיין הצעות מאירופה ומארה"ב. במועדון מחכים לאישור ממיטש גולדהאר כדי להגיש לו הצעה. בינתיים המאמן מבקש לצרף במהירות בלם וחלוץ זר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי