יואב כץ: "ההפסד הזה כמו סכין בלב". מאור בוזגלו הוצע לקבוצה

אכזבה גדולה בהפועל חיפה לאחר ההפסד הדרמטי לבית"ר, בקבוצה ביקרו את השיפוט: "לא ברור למה פסלו לנו את השער, זו החלטה שגויה". בקבוצה מעדיפים שחקן צעיר יותר מקשר הפועל ת"א לשעבר. שחר: "מרוצה מהבכורה שלי"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה חוותה על בשרה במחזור הפתיחה עד כמה הכדורגל לעתים יכול להיות אכזרי. הקבוצה של חיים סילבס כבשה שער יתרון סמוך לסיום אך השער של גל אראל נפסל ולאחר מכן ספגה בדקה ה-93 מראשו של שי קונסטנטין והפסידה 1:0 לבית"ר ירושלים. במועדון שררה אכזבה עצומה וגם לא חסכו בביקורת נגד צוות השיפוט

"זאת הייתה החלטה שגויה ומוזרה של צוות השיפוט" אמרו במועדון. בעלי חיפה, יואב כץ, סיכם: "ההפסד הזה הוא כמו סכין בלב. היינו טובים ואף כבשנו שער שלא ברור לנו למה הוא נפסל. היינו שווים נקודות אבל לצערי שוב עשינו טעות בהגנה כמו במשחק הקודם ויש לנו פגרה ובה נהיה חייבים להשתפר".

עידו שחר שערך הופעת בכורה בקבוצה הרשים את הצוות המקצועי. לאחר המשחק שחר סיכם: "מצד אחד אנחנו מרגישים פספוס והחמצה כי לא הגיע לנו להפסיד אבל מצד שני אני מרוצה מהופעת הבכורה שלי ואנחנו ממשיכים הלאה. קיבלו אותי יפה בקבוצה ורואים שזאת משפחה אחת גדולה. כיף להיות פה".

עידו שחר | מאור אלקסלסי

כץ עצמו הבהיר לאחרונה כי בשלב זה אין כוונה להתחזק ואם יגיעו שחקנים חדשים – הם יבואו על חשבון שחקנים שיעזבו. בינתיים הצטרפו שני שחקנים מושאלים ממכבי תל אביב ולא מן הנמנע כי הקבוצה תחזק את עצמה בשחקן נוסף בחלק ההתקפי. אחד השחקנים שהוצע לאחרונה היה מאור בוזגלו ששוחרר מהפועל תל אביב. בכל מקרה נראה כי סילבס וכץ יעדיפו לצרף שחקן התקפה נוסף אך צעיר יותר בגילו. כידוע מהראן לאלה שהתאמן בשבועות האחרונים בחיפה בחר לחתום בליגה א' במדי ירמיהו חולון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי