אדי גוטליב דורש להכניס סעיף שלא יאפשר להפועל ת"א לקצץ בשכרו

האדומים מאמינים שהבלם שכבר עבר בדיקות רפואיות יצטרף בקרוב, אולם דרישתו לסעיף מיוחד בחוזה מעכבת את החתימה. נבחנת מועמדותם של אזולאי, וארן ומלמד, גם האפשרות שבראון יוחלף בחלוץ זר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב זכו אתמול (ראשון) ליום חופשי, לאחר ההפסד בשבת 2:1 להפועל כפר סבא. פגרת הנבחרות ויציאתם של מספר שחקנים למשחקי הנבחרות, תאפשר לראשי המועדון לנסות להשלים את הסגל כשגורם בכיר במועדון אמר בנושא: "רוצים להשלים מהר את החתמת אדי גוטליב ולהביא במקביל חלוץ נוסף".

מבין החלוצים הישראלים, נבחנת מועמדותם של שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים, גיא מלמד ממכבי נתניה ואנתוני וארן שנושא העברתו מהפועל באר שבע נתקל בשלב זה בקשיים. בקבוצה בודקים גם אפשרות של החתמת חלוץ זר, ואם אכן יוחלט כך זה יהיה על חשבונו של עומר בראון שהגיע דפורטיבו סן קרלוס ומתקשה להרשים את הצוות המקצועי ביכולתו.

באשר לאדי גוטליב, לאחר שכבר עבר את הבדיקות הרפואיות, מה שמונע את החתימה הרשמית בשלב זה הוא דרישת הבלם להכניס סעיף מיוחד שחוזהו יהיה תקף עד סיומו ולא יהיה נתון לקיצוץ בשכר משום סיבה. בהפועל תל אביב מאמינים שהצדדים יגיעו להבנות בסופו של דבר, כך שגוטליב יוכל להיות בסגל כבר נגד מ.ס אשדוד בעוד שבועיים. במהלך הפגרה גם עשויים מספר שחקני הסגל הרחב או כאלו שחזרו מהשאלות, לעבור בהשאלה כדי לצבור ניסיון.

הצוות המקצועי מאמין שהבלם סיאנדה קולו יהיה בקרוב העוגן במרכז ההגנה במקומו של אוראל דגני במרכז ההגנה ובשיחות פנימיות שערכו ביניהם השחקנים, דובר על כך שעליהם לשנות גישה לעומת ההפסד לכפ"ס. עם זאת, אוהדי הקבוצה שוקלים להמשיך את המחאה נגד הבעלים למכירת המועדון ומסתמנת הפגנה במתחם חודורוב לפני המשחק נגד מ.ס אשדוד.

עומר בראון | הפועל תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי