פלשר: "אחרי השער של שכטר אמרנו לעצמנו שאין לנו מה להפסיד"

ינון אליהו, דניאל פלשר | דני מרון

לאחר הניצחון הגדול על מכבי ת"א, בלם מכבי פ"ת פלשר ל-103FM: "בהתחלה היינו מהוססים, אבל עמדנו במבחן התוצאה". השחקנים: "הפתענו את עצמנו גם, בכל זאת אנחנו קבוצה צעירה". מטרות: "מרוכזים במחזור הבא בלבד"

(גודל טקסט)

האזינו לראיון

מכבי פתח תקווה חזרה בגדול לליגת העל. המלאבסים היממו אתמול (ראשון) את אלופת המדינה מכבי תל אביב עם ניצחון 1:2 במחזור הפתיחה, לאחר שערים נהדרים של ינון אליהו וליאל עבדה. גם הבלם דניאל פלשר היה שותף למשחק הנהדר באצטדיון בלומפילד, והיום הוא התראיין לתכנית הספורט של 103FM.

"אפשר להגיד שזכינו בתואר ראשון לעונה" התלוצץ פלשר בפתח דבריו. "בדקות הראשונות של המשחק באמת היינו מהוססים, אבל אני חושב שבסופו של דבר במבחן התוצאה הצלחנו. הבאנו שלוש נקודות, והמחזור הראשון הזה יכול להביא לנו הרבה ביטחון להמשך העונה".

הבלם המשיך: "מה יש לתקן? אני חושב שבהמשך השבוע נדע בדיוק את הדברים. נצפה בווידאו של המשחק ונשפר את מה שצריך לשפר. זה בסך הכל המשחק הראשון של העונה בליגה, ברור לנו שהוא לא היה מושלם, אבל תמיד כיף לדבר אחרי ניצחון".

איתי שכטר, דניאל פלשר | דני מרון

התחושות לאחר שספגו שער שוויון: "ברור שהייתה נפילת מתח, אבל אני חושב שגם הפתענו את עצמנו. בכל זאת אנחנו קבוצה צעירה. אני יכול להגיד שברגע שאין קהל שדוחף ומעודד, אפקט המומנטום פחות משפיע. אחרי השער של איתי שכטר אמרנו לעצמנו שאין לנו מה להפסיד במשחק".

האם מכבי פ"ת מועדון קטן: "אני לא יודע אם לקרוא למועדון הזה קטן זה נכון. מלבד ארבעה או חמישה מועדונים בישראל, הרוב לא מושכים קהל למגרשים. אפשר לראות שמכבי פ"ת היא מקפצה לקריירה של שחקנים. לא חושב שזה מועדון קטן".

מטרות לעונה: "זה לא יהיה רציני לדבר על מטרות אחרי המחזור הראשון. אנחנו צריכים להתמקד במחזור הבא, אחרי פגרת הנבחרות, נגד הפועל כפר סבא ומשם כבר לאט לאט נבנה לנו מטרות. אני יכול להגיד שגיא לוזון היה רוצה להסתכל על הקבוצה במחזור ה-30 ולראות את השיפור שלה מהמחזור הראשון".

גיא לוזון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי