חזר חד: יונס מלדה כבש עם סיום הבידוד

יונס מלדה, זלאטן שחוביץ'
יונס מלדה, זלאטן שחוביץ' | מאור אלקסלסי

מכבי נתניה ניצחה 1:3 את כספייה במשחק אימון, החלוץ שהחלים מקורונה הרשית, כאשר גם פרייטר כבש. בקבוצה ביקרו שוב את ליאני אחרי התקרית עם ז'וסואה: "למה הוא לא מדבר?". המועדון יקבל 20 אלף יורו מעסקת וייסמן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

עד אתמול (שני) יונס מלדה וכארם ג'אבר שהו בבידוד בעקבות בדיקת הקורונה שערכו במדי הנבחרת הצעירה בה נמצאו חיוביים. אמש חזרו השחקנים לאימוני קבוצתם מכבי נתניה, שערכה משחק אימון נגד מ.ס. כספייה מליגה א' דרום.

אם לשפוט לפי המשחק האימון, נראה שהחלוץ לא נראה כאחד שלא התאמן במשך שבוע וחצי, כאשר כבר עם חזרתו הוא הרשית בניצחון 1:3 של קבוצתו. גם חלוץ הרכש מג'מייקה, קוואן פרייטר כבש שער בכורה לא רשמי במדי היהלומים. בנוסף, החלוץ בן אז'ובל, שנראה שיחתום בקבוצה, שיחק 70 דקות כאשר המאמן ריימונד אטוולד תיאם את המשחק כדי להעניק דקות לשחקנים שלא שיחקו בהפסד מול הפועל באר שבע.

בקבוצה עדיין לא נרגעו מהחלטתו של השופט לירן ליאני שלא להרחיק את ז'וסוואה מב"ש שחבט בפניו של הקפטן אלמוג כהן: "למה אף אחד לא מראיין את ליאני? למה הוא לא מדבר על ההחלטה? תהו בקבוצה". כהן אגב, נתפר מעל הגבה מיד עם סיום המשחק על ידי רופא הקבוצה ד"ר אחמד ביאדסה.

ז'וסואה, אלמוג כהן | דני מרון

בנתניה שמחו ממכירתו של החלוץ שון וייסמן לוויאדוליד, כאשר הקבוצה צפויה לקבל כחצי אחוז ממכירתו, משמע 20 אלף יורו, שכן החלוץ שיחק במדי המועדון בעונה בה היא שיחקה בליגה הלאומית, לפני כארבע עונות.

בנושא אחר, לאחר המו"מ שמקיימים צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מול המנכ"ל ניב גולדשטיין על סכום הפיצוי בגין עזיבתם, נראה שבימים האחרונים חלה התקרבות בין הצדדים, אך עדיין אין סיכום. גם משה חוגג, אשר רוצה את השניים בבית"ר ירושלים עורב בסוד העניינים, כאשר הצדדים מנסים להגיע לפתרון בימים הקרובים.

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי