מלדה וג'אבר מנתניה נמצאו חיוביים לקורונה, השחקנים עברו בדיקה

יונס מלדה מאוכזב
יונס מלדה מאוכזב | לירון מולדובן

היהלומים עודכנו כי תוצאות הבדיקה של שאר שחקני הסגל יגיעו מחר: "ממתינים להוראות משרד הבריאות". המנהלת הבהירה: "עם קבלת התשובות ובהתאם להערכת מצב שתבוצע, יוחלט על סטטוס פעילות הקבוצה". המשחק יידחה?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

האם המשחק במסגרת גביע הטוטו בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים, שאמור היה להיערך מחר (שבת ב-21:00), יידחה? ייתכן מאוד שכן. היהלומים הודיעו היום כי שני שחקני הקבוצה, יונס מלדה וכארם ג'אבר, נמצאו חיוביים בבדיקת קורונה אשר ערכו במסגרת הנבחרת האולימפית. "המועדון נמצא בקשר עם משרד הבריאות וממתין להוראות", נמסר בהודעה הרשמית מטעם היהלומים, שייערכו היום בדיקות קורונה לשאר שחקני הסגל.

בנתניה עודכנו על ידי משרד הבריאות כי תוצאות הבדיקה של השחקנים יגיעו עד מחר, כשטרם ברור מה יעלה בגורלו של האימון המסכם שאמור היה להיערך היום. "אנחנו מבחינתנו עשינו את שלנו, מכאן זה בטיפול המנהלת ומשרד הבריאות", אמרו במועדון. "בכל מקרה החלטה על גורל המשחק תשתנה אם וכאשר מישהו מהשחקנים יהיה חיובי". יש לציין כי שישה מתוך שמונת שחקני נתניה יצאו שליליים לנגיף בבדיקות שעברו גם כן בנבחרת הצעירה: רותם קלר, מתן לוי, רוי קורין, עומרי גנדלמן, ירין שרעבי ויובל שדה.

בהמשך, מנהלת הליגה הבהירה כי "לאחר התייעצות עם משרד הבריאות, הוחלט כחלק מבניית תוכנית הפעולה המתגבשת בימים אלו בין המנהלת למשרד הבריאות כי כל שחקני קבוצת מכבי נתניה יעברו בדיקות קורונה לקבלת סטטוס נדבקים בקבוצה. בסיוע משרד הבריאות, יעברו שחקני הקבוצה עוד היום בדיקות. עם קבלת התשובות, מחר, ובהתאם להערכת מצב שתבוצע על ידי משרד הבריאות, יוחלט על סטטוס פעילות הקבוצה. יובהר כי ככל שלא יימסר אחרת, משחק גביע הטוטו של הקבוצה מול ביתר ירושלים, יתקיים כמתכונן".

כארם ג'אבר
כארם ג'אבר | אריאל שלום

ההתאחדות לכדורגל מיהרה להוציא הודעה משלה: "שני שחקנים המשתייכים לסגל הרחב של הנבחרת הצעירה נמצאו חיוביים בבדיקת קורונה שנערכה אתמול, 14 ימים טרם המפגש עם איי פארו במוקדמות אליפות אירופה, בהתאם להמלצת הפרוטוקול הרפואי של אופ"א, ההתאחדות לכדורגל ומשרד הבריאות. רופא הנבחרת, ד"ר דוד אלג'ם, עדכן מיד את משרד הבריאות, שבחן את התנהלות הנבחרת וקבע כי לא יחולו הגבלות על השחקנים האחרים, כך שלרשות המאמן ניר לוין יעמוד כל מי שעבר בהצלחה את הבדיקה. בדיקות נוספות יערכו בהמשך, בהתאם לפרוטוקול המחייב. רופא הנבחרת ומנהל הנבחרת אלי רוזן עדכנו את קבוצתם של שני השחקנים. ההתאחדות לכדורגל מאחלת להם בריאות טובה וחזרה מהירה לשגרה.

אם וכאשר יתקיים משחק מחר, המטרה של נתניה היא לסיים את משחקי גביע הטוטו ברגל ימין כהכנה האחרונה לקראת פתיחת משחקי הליגה בסוף השבוע הבא. מבחינה כלכלית, לא מדובר בפערים גדולים בין הפסד לניצחון, שכן המנצחת תקבל מענק של 520 אלף שקלים ואילו המפסידה "תסתפק" ב-40 אלף שקל פחות.

הבלם הנורבגי אקינסולה אקיניימי נחת הלילה בישראל ולאחר שלא נמסרו לו הוראות מיוחדות בשדה התעופה, באופן סופי הוא לא יזדקק לבידוד ויוכל להתחיל להתאמן מיידית עם קבוצתו החדשה. בכל אופן, הוא לא יהיה בסגל למשחק. באשר לאלמוג כהן, הקפטן עדיין סובל מכאבים וטרם חזר לאימונים מלאים, כאשר בקבוצה מנסים לשלבו בהדרגה מתוך מטרה להחזירו לסגל לקראת מחזור הפתיחה.

יונס מלדה מאוכזב
יונס מלדה מאוכזב | לירון מולדובן

בינתיים, לאחר שעברו את בדיקות הקורונה, השחקנים ערכו את האימון המסכם שהתנהל כאימון רגיל. המאמן ריימונד אטוולד מתכנן שלושה שינויים מההרכב שניצח את הפועל חדרה בשבוע שעבר, כאשר את מקומו של כארם ג'אבר יתפוס המגן הימני הנבחן עידו וייר. אלעד שחף יפתח בקישור במקומו של יובל שדה וקוואן פרייטר הג'מייקני יערוך הופעת בכורה ב-11 במקומו של אילון ירושלמי.

הרכב משוער: דני עמוס, עידו וייר, דולב אזולאי, עומרי גאנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלעד שחף, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, רוי קורין, קוואן פרייטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי