סכנין רוצה לצרף את ספורי ומחפשת להתחזק גם בחלוץ

אלדד שביט הבהיר להנהלה כי חשוב להתחזק בשני שחקנים. ייעשה ניסיון לצרף את הקשר אם לא ימשיך בב"ש, במועדון מפנטזים גם על שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים. חלאיילה צפוי לחזור לאימונים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין תחזור לאימונים הבוקר (שלישי) לאחר ששחקניה זכו לשני ימי מנוחה. בקבוצה רוצים להשאיר מאחור את התבוסה 3:0 לבני יהודה במחזור הפתיחה בליגת העל. מיד לאחר המשחק הצהיר היו"ר מוחמד אבו יונס כי הוא מצפה מהצוות המקצועי והשחקנים להתעשת מייד ולחזור ליכולת שאפיינה את הקבוצה במשחקי גביע הטוטו כשהעפילה לגמר.

"אין ספק שהניצחונות בגביע הטוטו הטעו את כולם, וההפסד במחזור הפתיחה היה כמו סטירה כבר במשחק הראשון", אמרו במועדון. בקבוצה הבינו כי כדי להישאר בליגה הם זקוקים לתרומה משמעותית מהשחקנים הזרים ומקווים שפגרת הנבחרות הקצרה תעזור לשחקנים הזרים לחזור לכושר טוב.

מעבר לכך, המאמן אלדד שביט הבהיר לחברי ההנהלה כי הוא רוצה להתחזק בעוד שני שחקנים – אחד במרכז השדה ואחד בחלק הקדמי. שמו של קשר הפועל באר שבע, רמזי ספורי, שאינו נמצא בתוכניות של יוסי אבוקסיס, עלה כמועמד. במועדון היו רוצים גם שהחלוץ שלומי אזולאי יחזור לקדנציה נוספת אך נראה שהוא רוצה לצאת לחו"ל.

בינתיים, החלוץ אוסאמה חלאיילה שהרשים בגביע הטוטו אך נעדר ממחזור הפתיחה בליגה בשל פציעה שספג נגד מכבי תל אביב, צפוי לחזור לאימונים.

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי