תפנית בעלילה: אדי גוטליב לא ישחק בהפועל תל אביב

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

במועדון קיוו לגשר על הפערים בפגישה המכרעת, אך הבלם סירב להפחית בדרישותיו והקבוצה לא תצליח להעביר את חוזהו הגבוה בבקרה. האדומים פנו שוב לבן הרוש וכחילה ומחכים להצעה מברייטון תמורת שי אייזן. מאיר שוחרר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אדי גוטליב לא ישחק בהפועל תל אביב. לאחר הפגישה המכרעת שהייתה היום (שלישי) בין הצדדים, המועדון התקשה להעביר בבקרה התקציבית את חוזהו הגבוה של הבלם שעזב לפני שנה לאורנבורג ובשלב זה הוחלט כי גוטליב לא יגיע לאימונים. בהפועל תל אביב עשו ניסיון להפחית בסיכום הכספי בין הצדדים, אך השחקן סירב והאדומים יחפשו אלטרנטיבה. הצוות המקצועי ביקש לסגור את הנושא בהקדם.

בקבוצה האמינו כי גוטליב, שניהל במשא ומתן עם המועדון כבר ימים רבים וכבר עבר את הבדיקות הרפואיות, יחתום רשמית בקבוצה לשנתיים פלוס אופציה ויחל להתאמן כבר מחר, אלא שהצדדים לא הצליחו לגשר על הפערים הקיימים ובמועדון יצטרכו כעת למצוא אלטרנטיבה כמה שיותר מהר. הערב הפועל תל אביב פנתה שוב אל עומרי בן הרוש וטל כחילה, כשהכוונה לסגור עם אחד מהם. השניים כבר ניהלו מו"מ שלא צלח עם האדומים לפני כחודשיים והם עדיין ללא קבוצה.

בהפועל תל אביב היה לא שקט לאחר ההפסד המאכזב 2:1 להפועל כפר סבא במחזור פתיחת הליגה. כעת האדומים מקווים לנצל את פגרת הנבחרות כדי להחזיר את השחקנים לכושר משחק ולבצע שינויים בסגל. המאמן ניר קלינגר מקווה לצרף שניים-שלושה שחקנים ולשחרר כאלה שלא התאקלמו מקצועית.

בימים הקרובים יקבלו מספר שחקנים הודעה על שחרורם, ביניהם עומר בראון, כאשר במועדון בודקים אפשרות לצרף שחקן זר אחר לחיזוק הקבוצה. מי ששוחרר כבר הערב הוא הקשר בן ה-19, עמית מאיר, שהגיע להסכמה עם המועדון וישלם 60,000 דולר עבור כרטיס השחקן שלו. בינתיים אין התקדמות עם חלוצים ישראלים אך המועמדים הם גיא מלמד שלא בתוכניות של מכבי נתניה, שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים ואנתוני וארן מהפועל באר שבע.

שי אייזן | אודי ציטיאט

עוד נושא שמעסיק את המועדון האדום הוא עתידו של שי אייזן המחזיק בדרכון אירופי. לקבוצה נודע כי ברייטון עשויה לפעול לצירוף הקשר. אם תוגש הצעה בחודרוב לא יעמדו בדרכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי