דיווח ביוון: א.א.ק אתונה בעקבות ליוואי גרסיה

ליוואי גרסיה | דני מרון

שחקן הכנף מחוזר על ידי היוונים, שעשויים לוותר עליו בעקבות הסכומים שדורשת בית"ר ירושלים. גם קסימפאשה הגישה הצעה, אך הטרנדדי לא מתלהב לעבור בהשאלה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי מכירתו של פרדי פלומיין לסמסונספור, המטרה הגדולה של בית"ר ירושלים, מלבד נושא המאמן, היא ניסיון העברתו של ליוואי גרסיה למועדון אחר באירופה או בארצות הברית. שחקן הכנף קיבל הצעה מקסימפאשה הטורקית, אך אינו מתלהב לעבור בהשאלה. בנוסף לכך ביוון נטען שגרסיה מחוזר על ידי א.א.ק אתונה.

על פי הדיווחים גרסיה נחשב לשחקן המועדף של המאמן האיטלקי מאסימו קאררה והמנהל המקצועי איליה איביץ' (אחיו של אקס מכבי תל אביב) אך במקביל נכתב כי הדרישות של בית"ר ירושלים עבור השחקן לא הגיוניות. לכן כלל לא בטוח כי השחקן מטרינדד יעבור לקבוצה מבירת יוון.

א.א.ק אתונה סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה היוונית ששיבץ אותה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אם גרסיה אכן יחתום, הוא עשוי לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית בפעם השנייה בקריירה אחרי שעשה זאת לפני ארבע עונות במדי AZ אלקמאר ואף פגש את מכבי תל אביב, ולשתף פעולה עם אקס הפועל באר שבע, דויד סימאו, שחזר ליוונים בתום חצי עונת השאלה.

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי