מרקו בלבול זומן לפגישה אצל משה חוגג, גם סלובודן דראפיץ' ושי ברדה

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

בהמשך לפרסום בספורט1, בבית"ר אישרו כי אקס מכבי חיפה ייפגש עם הבעלים ביממה הקרובה, לאחריו יגיעו גם מאמני מכבי נתניה לשעבר וגיא לוי. המטרה: למנות מאמן עד מחר, כשהחתימה הרשמית צפויה עד סוף השבוע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כפי שפורסם בספורט1, בית"ר ירושלים אישרה כי הבעלים משה חוגג זימן היום (שלישי) לפגישות את מאמן מכבי חיפה לשעבר, מרקו בלבול, ומאמני מכבי נתניה לשעבר, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. בלבול יגיע לפגישה עוד ביממה הקרובה, כאשר הבעלים והיו"ר אלי אוחנה כבר נפגשו עם צמד מאמני היהלומים בארבע השנים האחרונות וגם עם גיא לוי. המטרה של חוגג היא לבחון את כל האופציות העומדות לרשותו, כאשר עד עכשיו הוא ביקש לראות את ההסכמים של דראפיץ' וברדה.

מבחינה מקצועית, חוגג היה מעדיף להחתים את דראפיץ' וברדה יחד ולא רק אחד מהם, אולם כרגע המצב הכלכלי מעט מקשה עליו לבצע את העסקה. לגבי בלבול, עלותו של מי שאימן את מכבי חיפה נמוכה במעט משני המאמנים יחד. עוד התברר כי אלי אוחנה המליץ לחוגג על החתמת ברדה, אותו הוא מעריך מאוד.

במקביל, בבית"ר ירושלים ממשיכים לעבוד על ענייני רכש ואמרו היום: "נכון שיש מספר מועמדים, זרים וישראלים, אך הם יאושרו רק אחרי מינוי המאמן". המטרה של בית"ר היא לבחור את המאמן הבא עד מחר וכבר ביום חמישי להחתים אותו על חוזה.

במקרה שברדה ודראפיץ' ימונו, הקבוצה עשויה לקדם את עסקת גיא מלמד. החלוץ לא ימשיך בנתניה, שמעוניינת לשחררו. מועמדותו רלוונטית במיוחד על רקע קשיים במגעים עם דין דוד והמחיר שדורש ג'קי בן זקן, אולם בבית"ר ציינו כי כל האופציות פתוחות.

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
ביחד, הם יותר יקרים מבלבול | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי