סגל: "אין חילוקי דעות עם ברדה ודראפיץ', מקומם בקדמת הבמה"

אייל סגל, סלובודאן דראפיץ'
אייל סגל, סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

בעלי מכבי נתניה לתכנית הספורט של 103FM: "מקווה שהם יגיעו לסיכום חיובי מול חוגג ובית"ר ירושלים, הם ראויים לשם". הפרידה: "הבנתי שלהחתים מאמן לתקופה ארוכה, ללא אופציית יציאה, זה לא נכון לכדורגל הישראלי"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

האזינו לראיון

בימים האחרונים שמם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מקושר לבית"ר ירושלים, כאשר היום (שלישי) פורסם שצמד המאמנים נפגשו עם הבעלים משה חוגג, כאשר גם יו"ר המועדון אלי אוחנה תומך במהלך.

בעלי מכבי נתניה אייל סגל הבהיר הערב בתכנית הספורט של 103FM: "לפני כעשרה ימים הגענו להסדר מאוד ברור עם דראפיץ' וברדה. בינתיים הם מקבלים סכום כספי מכובד מאוד, שמעט מאוד מאמנים בכדורגל הישראלי מקבלים גם אחרי הקיזוז".

הבעלים המשיך: "קבענו שבמידה שהם מוצאים קבוצה חדשה ובה לא מקבלים את מה שקיבלו בנתניה, השכר שלהם יושלם על ידינו עד לרמה מסוימת, כל זאת לתקופה מסוימת שנקבעה. מכיוון שאני מכיר את הכדורגל הישראלי, דאגתי להם למעין ביטוח כדי שישתכרו ברמה שראויה למאמן בליגת העל".

סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה
סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה | דני מרון

"אין חילוקי דעות בינינו. מכבי נתניה היא לא חלק בארגומנט. מערכת היחסים שלי איתם היא הרבה יותר משל בעלים מול מאמנים. אני מקווה שהם יגיעו לסיכום חיובי מול בית"ר ירושלים ומשה חוגג. חושב שזו ההזדמנות שלהם לחזור לקדמת הבמה ולשם הם ראויים".

ההחלטה להיפרד מהם: "אחרי ארבע שנים ביחד, הגענו למסקנה שכנראה כל צד צריך ללכת לדרכו. הם ידעו על זה לפני שהציבור ידע על זה וניסינו לעשות הכל עוד לפני שימונה צוות אחר, אך בגלל שהליגה לחצה לא הספקנו להגיע להסכם בזמן. הבנתי שלהחתים מאמנים לשלוש שנים, אחרי שנתיים ביחד, ללא אופציה לצאת מהחוזה זה לא נכון לכדורגל הישראלי".

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי