Sport1 Banner

אור אינברום שלילי לקורונה, עמית מאיר חתם במכבי פ"ת

עמית מאיר |

שחקן ההתקפה נעדר מאימון הערב לאחר שלא חש בטוב, אך החשש שנדבק בווירוס הוסר. המלאבסים שילמו להפועל ת"א 250 אלף ש"ח עבור הקשר שחתם ל-5 שנים. ארויו הפנמי נחת וצפוי להצטרף. בחמישי: משחק אימון מול בני יהודה

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה עדיין מאושרים מהניצחון על מכבי תל אביב, אך לספורט1 נודע כי ביממה האחרונה סוגיה אחרת מטרידה את ראשי המועדון: שחקן ההתקפה אור אינברום לא חש בטוב אתמול (שלישי), סבל מכאבי גרון וראש ונעדר מאימון הערב של הקבוצה. בפתח תקווה לא לקחו סיכונים ושלחו את השחקן לבדיקת קורונה, ולשמחתם הבדיקה חזרה שלילית.

יש לציין שמכבי תל אביב, אשר התמודדה מול המלאבסים ביום ראשון במסגרת ליגת העל, עורכת בדיקות קורונה תכופות במסגרת המועדון וכך גם תעשה לפני משחקה באירופה מול דינמו ברסט.

בעניין אחר, מכבי פתח תקווה רכשה היום מהפועל תל אביב את הקשר עמית מאיר בן ה-19 לחמש שנים בתמונה ל-250,000 שקלים. בנוסף, הקבוצה קרובה לצירוף הזר הרביעי שלה, כאשר שחקן ההתקפה הפנמי עבדיאל ארויו נחת הלילה בישראל וצפוי להצטרף לקבוצה.

אור אינברום, אור בלוריאן | דני מרון

ארויו ניהל משא ומתן עם הקבוצה במשך קרוב לחודשיים ואף התייעץ עם בן ארצו, הקשר ארמנדו קופר, לפני הגעתו. הוא גם הספיק לקיים שיחת 'זום' עם המאמן גיא לוזון, בה נעשה תיאום הציפיות בין הצדדים. בפתח תקווה מייעדים לארויו את תפקיד שחקן הכנף, כשבנוסף חלוץ זר עתיד לחזק את הקבוצה.

משחק האימון שנקבע למכבי פתח תקווה מול כפר קאסם בוטל ובמקומו תקיים הקבוצה משחק נגד בני יהודה, שייערך מחר במתחם האימונים של המלאבסים.

עוד באותו נושא: אור אינברום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי