Sport1 Banner

דוניס לא שוחח עם השחקנים על ההפסד, גולסה יחזור לאימונים

היווני בחר בשלב זה שלא לערוך אספה קבוצתית, גם לעימות בין בלקמן לכהן לא התייחס מאמן מכבי תל אביב לעת עתה. ניסיון להנחית במהרה בלם זר שימלא את החלל שהותיר ז'איר אמאדור

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה שני אימונים מאז ההפסד במחזור פתיחת העונה למכבי פתח תקווה, אבל עד עכשיו לא קיים המאמן היווני גאורגיוס דוניס אספת שחקנים.

למעשה, דוניס גם לא התייחס עד כה לעימות בין ניק בלקמן ליונתן כהן שנגרם בעקבות הפנדל שהחמיץ החלוץ האנגלי, אך יש לציין שהקשר נמצא עם נבחרת ישראל בסקוטלנד ובהחלט ייתכן שלאחר חזרת שחקני הנבחרות לאימונים, דוניס יחליט לשוחח עם אירועי מחזור פתיחת העונה שהסתיים בהפסד.

לעומת זאת, מי שצפוי לשוב היום לאימוני מכבי תל אביב הוא אייל גולסה, שנעדר משני המשחקים האחרונים בעקבות מותו של אביו, אבנר ז"ל. גולסה, כידוע, הצטרף לאימוני מכבי תל אביב רק לפני קצת יותר משבועיים, לאחר מו"מ ממושך על הארכת חוזהו, כך שערך אימונים בודדים ולא הספיק לשחק העונה כלל. הוא עבר בדיקת קורונה עם סיום השבעה וצפוי לשוב היום לקריית שלום.

אייל גולסה | מכבי תל אביב, רשמי

לקראת משחק ליגת האלופות בעוד שבועיים בדיוק נגד דינמו ברסט הבלארוסית בסיבוב המוקדמות השלישי, במכבי תל אביב תל אביב מבינים כי חובה לחזק את הקבוצה בבלם ובחלוץ. בקבוצה טוענים כי עזיבתו של הבלם ז'איר אמאדור מתבררת כפגיעה קשה משחשבו בשל השפעתו על כל משחק ההגנה ובקבוצה מתמקדים בניסיון להנחית זר בכיר לעמדה זו בהקדם.

במקביל, בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את הפצועים שחר פיבן ומתן חוזז לקראת חזרה הדרגתית לפעילות, כשהאחרון כבר עשוי לשוב לסגל נגד בני יהודה בסוף השבוע הבא.

עוד באותו נושא: אייל גולסה, גאורגיוס דוניס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי