שרון ניסנוב: "למה כל הקוקסינלים, הנקניקים והזבלים לא מוכנים לבוא להפועל ת"א?"

צפו: הבעלים של הפועל תל אביב התבטא בצורה אומללה בהפגנה של אוהדים מחוץ לביתו: "יש עורכי דין, הפועל לא צריכה לשלם כסף. עם כל תביעה אני מסתדר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אוהדי הפועל תל אביב פתחו במחאה במטרה אחת – להביא למכירת הקבוצה. הלילה (חמישי) הם הגיעו להפגין מחוץ לביתו של אחד מארבעת הבעלים, שרון ניסנוב, אשר יצא אליהם, שוחח עמם וחשף מה הם התנאים שהוא רוצה בכדי לעזוב את המועדון.

שרון ניסנוב אמר: "אני מבטיח בשם כל ארבעת הבעלים, כולם ילכו לפי מה שאני אחליט בסיטואציה הזו. כל פלוני שיבוא ויהיה מוכן להחזיר לנו את הלוואת הבעלים, 12 מיליון, וכמו כן מתחייב לי שהוא משקיע בהפועל ת"א עשרה מיליון ש"ח – אני אעביר לו את הקבוצה".

לאחר שחשב שנכבו המצלמות, הבעלים התבטא קצת אחרת: "למה פוחדים לבוא? למה כל הקוקסינלים, הנקניקים, והזבלים שאף אחד לא מוכן לשים כסף בהפועל תל אביב? יש לנו עורכי דין, והפועל תל אביב לא צריכה לשלם כסף. תובעים את טביב, תובעים את כבירי, כל הרוכשים למיניהם, כל הפחדנים למיניהם, יחכו ואתה יודע מה הם יעשו, בגלל שאין לנו חובות.. כל תביעה אני מסתדר איתה"

צפו בהתבטאות האומללה של שרון ניסנוב

במקביל, המנהל המקצועי משה סיני והמאמן ניר קלינגר דורשים מהבעלים לפתוח את הכיס כדי לחזק את הקבוצה. כרגע המצב מאוד בעייתי, שכן ישנן מגבלות על תקציב השכר, שעומד כרגע על שמונה מיליון ש"ח ועוד שני מיליון שהולכים לקבוצת הנוער. לעת עתה נראה שאין פתרונות יצירתיים לגיוס כספים, אבל המאמצים יימשכו במקביל למחאה המתוכננת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי