"שונאים בבית"ר שחורים": כך נתניה 'גנבה' לירושלמים את הרכש

אייל סגל , משה חוגג | דני מרון

בית"ר טוענת: נשלחה לבנדה טיוטת חוזה, אלא שגורם הסביר לשחקן שמדובר במועדון גזעני ושעדיף לו לחתום בנתניה. "שוקלים את צעדינו", נמסר. בנתניה אישרו את מועמדותו. כיצד ישפיע הסיפור על המו"מ עם דראפיץ' וברדה?

(גודל טקסט)

תדהמה גדולה בבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה הודיעה היום (חמישי) כי לאמק בנדה, שכל התנאים עמו סוכמו ואף נשלחה לקבוצתו ארסנל טולה טיוטת חוזה, בחר לחתום במפתיע מכבי נתניה, זאת לאחר התערבות של גורם שלישי שלכאורה הציג את הירושלמים כקבוצה גזענית אשר שונאת שחקנים שחורים.

בהודעה הרשמית של בית"ר ירושלים נכתב: "לאחר בירור שנערך בנושא, התברר לנו, לתדהמתנו, שגורם שהתערב במהלך התקופה לטובתה של נתניה, הסביר לשחקן שבית"ר הוא מועדון ששונא שחקנים שחורים, כשהם נותנים לו כדוגמא את עלי מוחמד שהתקבל בסערה".

"אותם גורמים הודיעו שכיוון שהם מגיעים מזמביה, הם ממליצים לו להגיע דווקא לנתניה, מקום בו שחקנים מאפריקה מתקבלים באהבה. מותר להתחרות על שחקנים אבל לא כל הכלים כשרים. אנו רואים במקרה הזה קו אדום ושוקלים את צעדינו. מאחלים לשחקן ולנתניה בהצלחה".

עדיין לא ברור כיצד הפיצוץ הנוכחי ישפיע על המגעים עם דראפיץ' וברדה, בהם מעורבת גם מכבי נתניה. במועדון טוענים כי צמד המאמנים עדיין מוביל, אבל מקורבים לעסקה סבורים כי הדבר עשוי להוביל לכך שיבחרו בבלבול. בבית"ר טוענים כי המגעים עם הצמד מתקדמים ובשעות הקרובות יוציאו הודעה אם הם הבשילו לכדי חתימה.

במקביל, במכבי נתניה אישרו הבוקר את מועמדותו של השחקן ואת העובדה שמתנהל משא ומתן לצירופו, אך סירבו להתייחס להאשמות מצידה של הקבוצה מהבירה והסתפקו בתגובה קצרה: "כשיהיה מה להודיע, אנחנו נודיע. אנחנו לא מכירים את הטענות של בית"ר ירושלים".

בהכנת הכתבה השתתף תומר חבז

לאמק בנדה. עמנואל אמבולה החמיא | Mikhail Japaridze\TASS via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי