אחרי הפנייה לבלבול: חוגג הגיש הצעה משופרת לדראפיץ' וברדה

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'. ילכו לבוררות? | אריאל שלום

בעקבות הפיצוץ עם מכבי נתניה, חוגג הגיש בצהריים הצעה משודרגת לאקס מכבי חיפה, אלא שצמד המאמנים החליט לוותר על חלק מהכסף בתקווה לסגור את תנאיהם ולהצטרף לבית"ר ירושלים. פגישה נקבעה ליום שישי בבוקר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סאגת מינוי המאמן בבית"ר ירושלים נמשכת. לאחר שמשה חוגג החליט להגיש הצעה רשמית למרקו בלבול בעקבות הפערים עם צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, החליט הערב בעלי בית"ר ירושלים להמשיך את השיחות עם האקסים של מכבי נתניה וקבע איתם פגישה מכרעת למחר (שישי) בבוקר.

דראפיץ' וברדה החליטו לוותר על סכום נוסף לטובת העסקה עם בית"ר ירושלים, כשחוגג הגיש להם הצעה נגדית וכעת הצדדים מקווים להגיע לסיכום סופי. בסביבתו של חוגג הבהירו שצמד המאמנים מועדף על בלבול, אולם קודם לכן הוא ממתין לאישור המאמנים להצעה החדשה שהגיש. יש לציין שהפער כעת עומד על כ-30 אלף שקל לעונה.

כבר אתמול התברר כי במסגרת הצעת הפשרה הציע אייל סגל לדראפיץ' וברדה לשלם את ההפרש בין החוזים במהלך 50 אחוז מהעונה. השניים דרשו מימון מלא ובין הצדדים נוצר פער גדול, כיוון ששכרם בבית"ר נמוך יותר. הבוקר כבר נמצאה פשרה חלקית לנושא הזה, כאשר סגל הסכים לממן חלק מההפרש ודראפיץ' וברדה הסכימו להפחית משכרם ולחוגג ניתנה הודעה על המתווה החדש, שכאמור לא התקבל על ידי הבעלים.

הבעיה הייתה שלמרות פער כמעט אפסי שעמד אז על 4,000 שקל לחודש לשני המאמנים יחד, הסכסוך עם מכבי נתניה בנוגע לקשר לאמק בנדה גרם לכך שחוגג פנה לבלבול רשמית עם הצעה בשיחה הראשונה שערכו מאז הפגישה ביניהם, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. בשיחה עם בלבול, המאמן כבר התבשר כי אם ימונה, יהיה עליו למצוא מחליף לחלוץ שלומי אזולאי. כאמור לעיל, למרות הכל, ייתכן שבבוקר דראפיץ' וברדה ימונו רשמית.

מרקו בלבול
מרקו בלבול | אריאל שלום

במהלך הפגישות עם השלושה וגם עם גיא לוי, חוגג הפתיע כשפרס את משנתו לגבי עניינים מקצועיים: הוא דיווח על רשימת השחקנים שהוא מתכוון להחתים, כמו לאמק בנדה הזמבי בן ה-19 שסיכם ואמור היה לחתום, אלא שאז מכבי נתניה נכנסה לתמונה (ראו ידיעה נפרדת). וכן על הניסיון להחתים את המגן דור מלול והקשר הברזילאי סנדרו, אקס טוטנהאם, שעל מועמדותם פורסם כאן לראשונה. בבית"ר טוענים כי הרכש יוחתם רק באישור המאמן החדש.

סנדרו
סנדרו. זרגרי הועדף עליו | Anthony Devlin/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי