סעיד סרסור ירד מרכישת הפועל תל אביב: "מאחל הצלחה למועדון"

איש העסקים, שהתעניין בקבוצה, הודיע דרך פרקליטו רועי רוזן שהוא ירד מהעניין. הניסנובים לא התלהבו וכלל לא נפגשו עמו. אופק בלס בן ה-21 האריך חוזה עד 2023

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

איש העסקים סעיד סרסור, אשר התעניין ברכישת הפועל תל אביב דרך אחד הבעלים, מאיר תושב, ירד מהעניין. סרסור הודיע את ההודעה דרך פרקליטו, רועי רוזן, שמסר: "הוא אינו מקיים עוד מגעים בעניין זה, מבקש להודות למאיר ובועז תושב ומאחל הצלחה למועדון ולאוהדים". יצוין כי הבעלים איציק ושרון ניסנוב לא התלהבו מהמו"מ ולא נפגשו עם סרסור.

בנושא אחר, יממה אחרי שוויתרה על עמית מאיר שעבר למכבי פתח תקווה, הפועל ת"א הודיעה היום (חמישי) כי בניגוד לקשר, אופק בלס בן ה-21, ששיחק גם הוא בקבוצת הנוער של האדומים, האריך את חוזהו לשנתיים נוספות, עד 2023.

אופק בלס (בנו של יוסי בלס, שחקן הפועל תל אביב בעבר) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בעונת 2016/2017 עבר למחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועונה לאחר מכן, נמנה על הסגל המורחב של קבוצת הבוגרים ושיחק שני משחקי ליגה. בלס אף זכה עם קבוצת הנוער בגביע המדינה.

אופק בלס | הפועל תל אביב

אופק בלס אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום על חוזה במועדון בו גדלתי. חזרתי מפציעה לא פשוטה, עברתי שיקום אינטנסיבי וחזרתי חזק יותר פיזית ומנטלית. אני מקווה ומאמין שאצליח להוכיח את עצמי העונה. יאללה הפועל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי