Sport1 Banner

ב"ש תתארח אצל מכבי חיפה בראשון, המחזור השלישי על פני שישה ימים

סינטיהו סלליך, ירדן שועה | דני מרון

המנהלת פרסמה את מועדי מחזורים 2-3 בליגת העל: מכבי ת"א בבלומפילד במשחק חוץ נגד בני יהודה בשבת, בית"ר ירושלים נגד חדרה בשני. וגם: החלוקה אחרי ראש השנה

(גודל טקסט)

בימים הקרובים אמנם כל העיניים יהיו על נבחרת ישראל שתשחק מחר (שישי) בסקוטלנד וביום שני נגד סלובקיה, אבל בסוף השבוע הבא תשוב ליגת העל מפגרה קצרה והערב פרסמה מנהלת הליגות את מועדי שני המחזורים הבאים.

המחזור השני ייצא לדרך בשבת הבאה כאמור (12.9.20) כשמכבי נתניה תארח את בני סכנין בשעה 18:00 (ישיר בספורט4) ובמקביל תארח הפועל קריית שמונה את הפועל חיפה. ב-19:00 ייצא לדרך המפגש בין מכבי פתח תקווה להפועל כפר סבא וב-20:30 באצטדיון בלומפילד תארח מכבי תל אביב את בני יהודה (ישיר בספורט4).

למחרת, יום ראשון, ייערך המשחק המרכזי של המחזור כאשר מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע (21:00) וחצי שעה קודם לכן, גם כן בבלומפילד, תארח הפועל תל אביב את מ.ס אשדוד (ישיר בספורט3). המחזור יינעל ביום שני בטדי, אז תנסה בית"ר ירושלים לנצח תחת מאמנה החדש את הפועל חדרה (20:30, ישיר בספורט1).

איתן טיבי, אבי ריקן | דני מרון

מכיוון שראש השנה חל בסוף השבוע, המחזור השלישי יחל בימים ראשון ושני ויימשך רק באותו סוף שבוע. אז ככה: ביום ראשון (20.9) הפועל חדרה תארח את הפועל ב"ש (20:15 בספורט2) וב-21:00 תארח בני סכנין את מכבי חיפה (ישיר בספורט1). למחרת, ביום שני ב-19:00 תארח מ.ס אשדוד את מכבי פתח תקווה, ב-20:00 תארח הפועל כפר סבא את בני יהודה וב-21:00 בית"ר ירושלים תתמודד נגד הפועל קריית שמונה (ישיר בספורט4).

רק ביום שבת, 26.9, יימשך המחזור כאשר בסמי עופר תתארח הפועל תל אביב אצל הפועל חיפה (20:00, ישיר בספורט2) ושעה אחר כך תארח מכבי תל אביב את מכבי נתניה.

שי קונסטנטין חוגג עם אוראל דגני את שער הניצחון | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי