צפו בצמד של בן חיים בניצחון מכבי ת"א, מכבי חיפה גברה על ק"ש

טל בן חיים
טל בן חיים ואיתי שכטר. סגל עמוק | מכבי תל אביב

קבוצות ליגת העל ערכו משחקי אימון: חלוץ הצהובים כיכב ב-0:3 נגד בית"ר ת"א/בת-ים. הירוקים רשמו 1:2 אחרי מהפך, עלאא אלדיין חסן נבחן ופתח בהרכב. הפועל ת"א הכניעה 2:4 את רמה"ש, 2:3 למכבי פ"ת על בני יהודה

(גודל טקסט)

הליגה נמצאת בפגרת הנבחרות, אבל הקבוצות ממש לא נחות וממשיכות במרץ להיכנס לכושר לקראת המשך עונת 2020/21. מכבי חיפה פגשה היום (חמישי) את הפועל קריית שמונה למשחק אימון, בו ניצחה 1:2 בכפר גלים. האלופה מכבי תל אביב ניצחה בקלות 0:3 את בית"ר תל אביב/בת-ים, וגם הפועל תל אביב גברה 2:4 על הפועל רמת השרון. במשחק נוסף שנערך, מכבי פתח תקווה רשמה 2:3 על בני יהודה.

צפו בתקציר: מכבי ת"א – בית"ר ת"א/בת-ים 0:3

הצהובים ערכו משחק באורך של 80 דקות מול קבוצת הבת, אשר משחקת בליגה הלאומית, והשיגו ניצחון חלק. בדקה ה-22 דן ביטון בישל לאיתי שכטר שקבע 0:1, ובדקה ה-58 הגיע השער השני. טל בן חיים קיבל כדור בצד הימני של הרחבה, חתך לרגל שמאל וסובב לפינה הרחוקה ולרשת.

החלוץ השלים צמד בדקה ה-67 עם שער יפה נוסף, כאשר הוביל מתפרצת, חלף על פני שחקן הגנה יריב ובצ'יפ מעל השוער כבש את השלישי וחתם את תוצאת המשחק.

הרכב מכבי ת"א: דניאל טננבאום, בן ביטון, עמית גלזר, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, רוסלן ברסקי, אייל גולסה, דן ביטון, אדוארדו גררו, טל בן חיים, איתי שכטר.

איתי שכטר חוגג עם דן ביטון | מכבי תל אביב

מכבי חיפה – הפועל ק"ש 1:2

ק"ש עלתה ליתרון בדקה ה-29 בזכות שער של לוסיו, אך שלוש דקות לאחר מכן מוחמד עוואד השווה ל-1:1. השער שקבע מהפך והכריע את המשחק עבור הירוקים הגיע בדקה ה-68 מרגליו של החלוץ הצעיר, סתיו נחמני.

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, עאיד חבשי, רמי גרשון, סאן מנחם, סאקו טורה, מאור לוי, יאניק ווילדסחוט, מוחמד עוואד, ירדן שועה, עלאא אלדיין חסן.

הרכב הפועל ק"ש: נדב זמיר, דור אלו, עידן נחמיאס, זיו מורגן, אמיר בן שמעון, יואב הופמייסטר, רועי קהת, אדריאן רוצ'ט, אופיר מזרחי, יוג'ין אנסה, לוסיו.

יאניק ווילדסחוט, דור אלו | האתר הרשמי של מכבי חיפה

הפועל ת"א – הפועל רמה"ש 2:4

האדומים גברו על הקבוצה מהלאומית, כאשר ניר קלינגר שילב כמעט את כל שחקני הסגל. בדקה החמישית לבאן קוטליה העניק יתרון בפנדל, אך ים כהן השווה וג'וף גאירה העניק 1:2 לרמה"ש בפנדל בדקה ה-27.

הפועל ת"א חזרה ל-2:2 בדקה ה-34 משער של איאד אבו עביד, שהשלים צמד בדקה ה-70 בפנדל וקבע מהפך שני במשחק – 2:3 לאדומים. את השער האחרון שקבע את תוצאת הסיום כבש שחר הירש בדקה ה-90. הקבוצה תמשיך להתכונן למשחק מול מ.ס אשדוד לאחר פגרת הנבחרות, כשאוהדי הקבוצה מתכוונים לערוך מפגן מחאה גדול מחר נגד ראשי המועדון בכדי להוביל למכירת הקבוצה.

הרכב הפועל ת"א: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, שי אייזן, דורון ליידנר, איליי טמם, ארמנדו קופר, עמנואל בואטנג, עומאר בראון, עדן הרשקוביץ, לבאן קוטליה.

לבאן קוטליה
לבאן קוטליה | הפועל תל אביב, רשמי

מכבי פ"ת – בני יהודה 2:3

המלאבסים של גיא לוזון, אשר הדהימו את כולם עם 1:2 על מכבי תל אביב במחזור הראשון של העונה, אירחו במתחם האימונים שלהם את הקבוצה של אלישע לוי ורשמו ניצחון. אגב, בשורות המארחת נבחן חלוץ יהודי-ארגנטינאי בשם ניקולס כץ, אשר שותף במהלך המחצית השנייה, אך לא הרשים.

פ"ת הובילה 0:3 כבר אחרי 20 דקות בזכות צמד שערים של אליאור משעלי (2 ו-17) ועוד אחד של אור אינברום (20). בחצי השני בני יהודה כבשה פעמיים בזכות צמד של שי מזור (50 ו-68), אך סיימה את המשחק כאמור בהפסד.

הרכב מכבי פ"ת: דור חברון, תומר לוי, דניאל פלשר, עמרי לוזון, ירדן כהן, אלביס סאקי, עמית מאיר, דן כדורי, אסמיר סוליץ', אור אינברום, אליאור משעלי.

הרכב בני יהודה: ברק לוי, איליי חן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, תמבי סגאס, נתי אמויאל, אליאן רוחנא, סתיו פיניש, אילון אלימלך, עמית זנטי, דור ג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי