במכבי פ"ת ובנבחרת הצעירה פנו לפרופסור גרוטו בסוגיית עבדה

הצדדים דורשים כי השחקן, ששהה ליד חולה מאומת במסיבת יום הולדת ביום חמישי שעבר, יעבור בדיקה נוספת ויוכל לשוב ארצה אם יימצא שלילי לנגיף. המו"מ מול סקולסקי על סף פיצוץ, ארויו יערוך אימון אישי ראשון

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה מתעסקים החל מיום רביעי בלילה בסוגיית הבידוד של ליאל עבדה, שכפי שחשפנו לראשונה בספורט1 קיבל הודעה ממשרד הבריאות כי שהה ליד חולה קורונה מאומת ועליו להישאר בבידוד באיי פארו.

אז כיצד פעלו במלאבס ביממה האחרונה ומה גרם לעבדה להיכנס לבידוד? נעשה סדר. הסיבה להודעה שקיבל עבדה מצויה במסיבת יום הולדת מצומצמת שנערכה ביום חמישי שעבר בביתו של אחד מחבריו, לשם הגיע לזמן קצר. עבדה, כך מספרים, טוען כי כמעט ולא שהה ליד אותו נוכח שחלה בקורונה והוא אינו עומד בתנאים לכניסה לבידוד.

במכבי פ"ת ובנבחרת הצעירה פנו לסגן שר הבריאות, הפרופסור איתמר גרוטו, על-מנת לקבל את התשובות בנושא ולהבין מדוע עבדה צריך להשלים את הבידוד באיי פארו, כאשר אף צוין כי השחקן יצא שלילי בבדיקת קורונה ואינו מגלה תסמינים. גם היו"ר אבי לוזון מעורב בעניין ומתנהל ישירות מול משרד הבריאות.

איתמר גרוטו, שחקני מכבי פתח תקווה
איתמר גרוטו, שחקני מכבי פתח תקווה | מנהלת הליגה

"אנחנו מעריכים כי אילולא הייתה צריכה הנבחרת לעבור שלוש טיסות בדרכה לארץ, אולי אפשר היה להטיס אותו לבידוד בישראל תוך כדי שהוא יושב בנפרד מכולם במטוס, אבל הדרך הארוכה הזאת מסוכנת יותר וזה גם מה שגורם להחליט שהוא יעשה את הבידוד באיי פארו", אמרו בפ"ת בניסיון להבין את הסוגיה.

בכל אופן, במועדון חותרים לכך שעבדה יערוך בדיקת קורונה נוספת, אשר תחזק את טענתם ותאפשר להחזירו ארצה, בדיקה אשר עשויה להתקיים בסוף השבוע. בכל אופן, השחקן עתיד להישאר בבידוד עד יום חמישי הבא, ה-9.3.

בינתיים, במועדון ממשיכים במלאכת החיזוק ומחר צפוי לערוך עבדיאל ארויו, שחקן ההתקפה הפנמי שנחת ועתיד להצטרף, אימון אישי עם מאמן הכושר לקראת שילובו באימוני הקבוצה. מי שסיכויו להצטרף פחתו משמעותית הוא הפולני לוקאס סקולסקי, חלוץ בלודג' מהליגה הפולנית השנייה. למרות הבנות שהושגו בין הצדדים, מחלוקות חדשות צצו וכרגע סיכויי העסקה לצאת לפועל נמוכים. 

אבי לוזון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי