ליאל עבדה נשאר בבידוד באיי פארו לאחר ששהה ליד חולה מאומת

ליאל עבדה
ליאל עבדה | דני מרון

חלוץ מכבי פ"ת, שפתח ב-3:1 המביך של הנבחרת הצעירה, קיבל הודעה מיד לאחר המשחק שייאלץ להיכנס להסגר. עם זאת, שחקני הנבחרת ערכו בדיקות ויצאו שליליים. ההתאחדות פועלת כדי להשיבו ארצה

(גודל טקסט)

לאחר בדיקת הקורונה שעבר אור אינברום, אשר יצאה שלילית, נראה שהנגיף לא מפסיק להטריד את אנשי מכבי פתח תקווה. לספורט1 נודע כי הקורבן הפעם הוא כובש שער הניצחון ב-1:2 הדרמטי ביום ראשון האחרון מול מכבי תל אביב – ליאל עבדה.

מיד לאחר ההפסד 3:1 המביך של הנבחרת הצעירה לאיי פארו אתמול (רביעי), בו החלוץ שותף ואף פתח בהרכב, שחקן מכבי פ"ת קיבל הודעה כי שהה ליד חולה מאומת ועליו להיכנס לבידוד. עם זאת, יצוין כי שחקני הנבחרת שתי ערכו שתי בדיקות קורונה וכולם יצאו שליליים.

בשעות הבוקר הודיעה ההתאחדות כי עבדה ישאר בבידוד של מספר ימים באיי פארו ובכל מקרה יישאר עמו איש צוות. בנוסף טענה ההתאחדות כי היא פועלת כדי להשיבו ארצה מיד כשיתאפשר. בכל אופן , טרם ברור כמה זמן ייאלץ לשהות בהסגר. לכן, כרגע הוא מוגדר בספק למשחק הליגה הבא של המלאבסים מול הפועל כפר סבא, אשר ייערך לאחר פגרת הנבחרות.

שחקני מכבי פתח תקווה | דני מרון

בעניין אחר, פ"ת תקיים הערב משחק אימון מול בני יהודה במתחם האימונים הביתי. מי שעזב את הקבוצה אמש הוא החלוץ יהונתן לוי, שלא שיחק עד כה במשחקי גביע הטוטו והליגה. השחקן, אשר גדול במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, עבר להפועל רמת השרון מהליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי