פלאניץ' צפוי לחתום במכבי חיפה: "בכר התעקש ולכן הוא כאן"

הבלם שנחת בישראל ייפגש עם ראשי המועדון לסיכום תנאיו הסופיים, כולל שחרורו מסיטוואה בוקרשט. צפוי להרוויח 450 אלף יורו לעונה. המטרה: שיהיה בסגל כבר נגד זלזניצ'אר. אלברמן שוחח עם חוסה רודריגס שמועמד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה צפויה להודיע רשמית היום (שישי) על החתמתו של הבלם בוגדאן פלאניץ', הפייבוריט של ברק בכר לחיזוק ההגנה מתחילת הקיץ. הבלם נחת הלילה בישראל ויבקר במהלך היום באצטדיון סמי עופר. הוא ייפגש עם ראשי המועדון כדי לסכם את התנאים הסופיים ולפתור יחד עם המחלקה המשפטית את נושא שחרורו מסיטוואה בוקרשט הרומנית.

כידוע, בעלי המועדון הצהיר כי הבלם תחת חוזה ועל כן הוא דורש דמי העברו, אולם הבלם טען מנגד כי לא קיבל שכר כבר מספר חודשים ולכן הוא מבקש להתיר את חוזהו מיידית. במהלך הימים האחרונים נערכו שיחות מרתוניות בין נציגיו של פלאניץ' לראשי סטיאווה והצדדים מקווים להגיע לסיכום בכדי שהשחקן יחתום בחיפה.

"עצם העובדה שפלאניץ' כאן מוכיחה שהוא רוצה להיות במכבי חיפה. גם ברק בכר התעקש עליו ולכן הוא כאן", אמר גורם חיפה. במועדון מקווים לסיים את הסאגה במהרה בכדי שפלאניץ יהיה בסגל הקבוצה למשחק בליגה האירופית מול ז'לזניצ'יאר ביום רביעי הקרוב. על פי הנהלים החדשים של משרד הבריאות מחויב השחקן להישאר בבידוד אך יהיה רשאי כמובן לצאת לאימונים ומשחקים. פלאניץ' צפוי להרוויח כ-450 אלף דולר לעונה.

בן שהר מול בוגדן פלאניץ'
בן שהר מול בוגדן פלאניץ' | דני מרון

במקביל, בקבוצה רוצים להחתים גם קשר והמועמד המוביל הוא חוסה רודריגס. קודם לכן רצה בכר את הקשר ג'ורג' מנדז'ק ואף שוחח עמו אך הקמרוני הציב דרישות גבוהות ובחיפה החליטו לחפש מועמד אחר והחלו בשיחות עם אקס מכבי תל אביב. מנהל מחלקת הסקאוטינג של הירוקים, גל אלברמן, אף שוחח עם הספרדי ובחיפה מקווים שגם הוא ינחת בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי