פלאניץ' צפוי לנחות ביממה הקרובה, בחיפה אישרו שאקס מכבי ת"א מועמד

אחרי סחבת ארוכה, נרשמה פריצת דרך במגעים עם הבלם הסרבי שיעזוב את סטיאווה בוקרשט הרומנית. במקביל, הירוקים גיששו לגבי חוסה רודריגס, לו חוזה לשנתיים נוספות במלאגה מליגת המשנה בספרד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רכש שני בדרך: אחרי איהאב אל עביד, מכבי חיפה קרובה להודיע על צירופו של שחקן שני הקיץ, הבלם בוגדן פלאניץ', אשר צפוי לנחות ביממה הקרובה בישראל ולחתום באופן רשמי על חוזהו בכרמל. כבר זמן רב שפלאניץ' נחשב למועמד המוביל של המאמן ברק בכר להחליף את טרנר סיינסבורי ששוחרר. כעת, לאחר מו"מ ארוך, נראה כי חלה התקדמות משמעותית בין הצדדים הימים האחרונים והבלם על סף חתימה.

בשבוע שעבר עוד בחן פלאניץ' הסרבי מספר הצעות, בין היתר מפרטיזן בלגרד ומטורקיה, אך לאחר מספר שיחות בין נציגיו לבין ראשי מכבי חיפה, הבלם סיכם את תנאיו וממתין לשחרור הרשמי מסטיאווה בוקרשט ולהגעתו ארצה כדי להשלים את המעבר. במועדון הרומני טענו לאחרונה כי השחקן נמצא תחת חוזה וקבוצה שתרצה בשירותיו תצטרך לשלם דמי העברה, אבל פלאניץ' פנה לפיפ"א שעשויה לאשר את שחרורו. "הוא יעזוב ללא תמורה", הבהירו בסביבתו.

במקביל, נמשכים החיפושים אחר קשר אחורי, כאשר בכר מעוניין לצרף שחקן משמעותי וברשימות שלו נמצאים לא מעט מועמדים והתקווה היא שאחד מהם ינחת בישראל לקראת חתימה כבר בשבוע הבא.

חוסה רודריגס
חוסה רודריגס | דני מרון

אחד השמות שהוצעו לירוקים לאחרונה הוא של הקשר חוסה רודריגס, אקס מכבי תל אביב, לו חוזה לשנתיים נוספות במלאגה מליגת המשנה בספרד, במדיה לא הצליח להרשים אשתקד. במכבי חיפה אישרו כי נעשו גישושים ראשוניים לגביו. כזכור, הספרדי בן ה-25 שיחק בשורות הצהובים בענות 2007/18 וסיים את העונה, בה תרם שני שערים ושלושה בישולים, רק במקום השני בטבלת ליגת העל אחרי הפועל באר שבע.

בינתיים, ללא שחקני הנבחרות השונות ובלי החלוץ ניקיטה רוקאביצה אשר מתאושש מפציעה וצפוי לחזור לאימונים במהלך השבוע הבא, מכבי חיפה תערוך היום משחק אימון מול הפועל קריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי