ב'סאן' בטוחים שריינג'רס לא רוצה את דן גלזר וחשפו מי כן בעקבותיו

דן גלזר
דן גלזר | אריאל שלום

דיווחים סותרים בנוגע לקשר מכבי תל אביב, שהוזכר כמועמד להצטרף לקבוצה של סטיבן ג'רארד. בעיתון סבורים: מידלסברו ו-ווטפורד בתמונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם דן גלזר בדרך לגלאזגו ריינג'רס? הדעות בסקוטלנד חלוקות. אתמול (דיווח) ב'טיימס' וב'הארלד' כי קשר מכבי תל אביב נמצא תחת מעקב של המנהל הספורטיבי רוס ווילסון והמאמן סטיבן ג'רארד, אלא שהבוקר (שישי) נכתב ב'סאן' שמועדון הפאר כלל לא מביע עניין בשחקן העונה שעברה בליגת העל ושהוא "לא רצוי".

על פי הדיווח שפורסם ב'סאן', סטיבי ג' העביר לראשי המועדון רשימה של שחקני רכש, בה כלל לא ציין כי הוא מעוניין לצרף קשר אחורי. במקביל, נטען באותו דיווח כי מי שכן עשויות לקלוט את גלזר הן שתי קבוצות צ'מפיונשיפ, מידלסברו ו-ווטפורד, כאשר האחרונה היא כידוע הקבוצה אותה מאמן אקס מכבי תל אביב ולדימיר איביץ', אשר מחזיק מגלזר ומעריך אותו מאוד.

דן גלזר, כותרת ב'סאן' הסקוטי | צילום מסך, מתוך ה'סאן' הסקוטי

הערב (שישי ב-21:45) תשחק נבחרת ישראך בהאמפדן פארק מול סקוטלנד בליגת האומות ולא מן הנמנע שהופעה טובה של גלזר תוביל להתעניינות מצד קבוצות נוספות. לקשר האחורי, שיחגוג החודש את יום הולדתו ה-24, חוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב, שצפויה לדרוש עבורו כשלושה מיליון יורו.

בנושא אחר: שחקני מכבי תל אביב יצאו לחופשה בת יומיים, לאחר שאתמול, ללא שחקני הנבחרות השונות, הם הביסו את בית"ר תל אביב בת ים 0:3 במשחק אימון. בקבוצה היו מרוצים מאייל גולסה, שקיבל דקות משחק לראשונה העונה ולא מן הנמנע שהקשר יקבל את הקרדיט בהרכב כבר במשחק הליגה בעוד שמונה ימים מול בני יהודה (שבת ב-20:30, ישיר בספורט4). גם טל בן חיים החלוץ, שהבקיע שי שערים יפים, זכה לשבחים. במקביל, נמשכים המאמצים לחזק את הסגל לקראת המשך העונה האירופית, כשהמטרה היא כידוע לצרף חלוץ ובלם זרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי