Sport1 Banner

יונתן כהן נפרד ממיכה ומאצילי: "ליוו אותי מהיום שעליתי לבוגרים"

דור מיכה, יונתן כהן
דור מיכה, יונתן כהן | מאור אלקסלסי

שחקן ההתקפה של מכבי תל אביב הודה לשני חבריו ששוחררו בגלל פרשת הקטינות ועברו לקפריסין: "מקווה שדרכינו עוד יצטלבו בהמשך הדרך". שכטר הצטרף: "נכנסת למשפחה שלנו לכל החיים"

(גודל טקסט)

אחרי ששוחררו ממכבי תל אביב ללא תמורה בגלל פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי עזבו את ישראל וחתמו באנורתוזיס פמגוסטה ובאפואל ניקוסיה הקפריסאיות בהתאמה. יונתן כהן, כוכב הצהובים, נפרד היום (שישי) משני חבריו הטובים באמצעות פוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו.

כהן כתב: "אני רוצה להודות לשני חברים שליוו אותי מהיום שעליתי לקבוצת הבוגרים, עזרו לי להתאקלם בחדר ההלבשה ועזרו לי להתקדם מקצועית עם המון תמיכה ופרגון. על המון רגעים שלא נשכח, משחקים שייכנסו לספרי ההיסטוריה של המועדון, תארים ושיאים ועוד המון חוויות אישיות שנאספו לאורך הדרך. מאחל לכם המון בהצלחה בדרככם החדשה ומקווה שדרכינו עוד יצטלבו בהמשך הדרך". גם איתי שכטר העלה פוסט לכבוד מיכה: "אח יקר שלי וכוכב כדורגל, אני רוצה לאחל הצלחה ענקית. היו לנו שנתיים מדהימות ביחד. נכנסת למשפחה שלנו לכל החיים. אוהב וכבר מתגעגעים".

אתמול, בזה אחר זה, הגיבו שחקני מכבי תל אביב להודעת הפרידה שפרסם מיכה. איתי שכטר כתב :"ריגשת, אהבה בלב. בטוח שתצליח, אין שחקנים כמוך". טל בן חיים החלוץ הוסיף: "בהצלחה אהבה שלי, שרוף עליך ובטוח שתצליח". אייל גולסה הצטרף: "הייתה לי הזכות לשתף איתך פעולה, משפחה שלי. בהצלחה. אוהב אותך, כוכב שלי". יונתן כהן ציין: "זכות גדולה הייתה לשחק איתך אחרי שאהדתי אותך הרבה שנים. אוהב אותך אח שלי, ובטוח שתצליח בכל מקום שתהיה". דן גלזר: "כמה אני אוהב אותך אח שלי, זכות גדולה הייתה לשחק איתך, שחקן ענק ובנאדם עם הלב הכי גדול שיש. אוהב אותך לכל החיים". אבי ריקן: "העונג היה שלי אח אהוב. זכיתי לזכות איתך בתארים. אוהב מאוד".

לברכות הצטרפו כדורגלנים רבים, ביניהם גם אקס מכבי תל אביב ושחקן ויטסה ארנהיים כיום, אלי דסה, שכתב: "צמרמורות אהוב שלי. בטוח שתצליח בגדול. אוהב המון". גם עידן ורד מבית"ר ירושלים החמיא: "מגדולי השחקנים של מכבי בכל הזמנים. גאון כדורגל ושחקן מרגש. בהצלחה באתגר החדש, מלך". ערן זהבי, חברו הטוב של מיכה, הוסיף: "בהצלחה אח שלי" וזכה לתגובות מאוהדים שקראו לו לחזור למכבי.

View this post on Instagram

מעולם לא חשבתי שאצטרך לכתוב פוסט פרידה ממכבי, מהבית שלי, המשפחה שלי והמקום בו גדלתי מגיל 8. אבל לצערי זאת המציאות וזה הזמן להמשיך הלאה. אז בראש ובראשונה, אני רוצה להודות למועדון היקר הזה שהעניק לי המון במשך כל כך הרבה שנים ושבזכותו הגשמתי את כל החלומות שלי והרבה יותר מזה. תקופה שבה זכיתי ב5 אליפויות, 3 גביעי טוטו, גביע מדינה, אלוף האלופים, המון רגעים מדהימים באירופה כולל העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות ועוד אינספור חוויות ורגעים מרגשים. תודה ענקית גם לכל השחקנים ששיחקתי איתם במשך השנים. זכיתי להכיר אנשים מדהימים ואחים לכל החיים. לא יכולתי לבחור אנשים אחרים לעבור איתם את המסע המטורף הזה. ותודה אחרונה וגדולה, לכם קהל יקר על שהענקתם לי כל כך הרבה אהבה מהרגע הראשון שעליתי לבוגרים ועד ליום האחרון. תמיד הייתם לצידי בכל מצב וגם ברגעים הקשים אף פעם לא נתתם לי להרגיש לבד. תודה על כל האושר שגרמתם לי ולמשפחה שלי. אנחנו לא נשכח לכם את זה לעולם. אתם בלב שלי לכל החיים💛 בתמונה: ילד בגיל 10 שרק חולם ללבוש את מדי הקבוצה הבוגרת ו17 שנה מאוחר יותר מגשים את חלום הילדות ועם תואר שחקן העונה של הליגה.

A post shared by Dor Micha (@dormicha) on

עוד באותו נושא: דור מיכה, יונתן כהן, עומר אצילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי