אחרי שקיבל אישור למצוא קבוצה, ספורי עשוי להישאר בהפועל ב"ש

רמזי ספורי | דני מרון

המועדון הגיש הצעה חדשה לשחקן ונתן למו"מ המחודש הזדמנות עד תחילת השבוע. מלי ובאריירו ערכו אימון בכורה עם מאמן הכושר. בשל העומס: אבוקסיס מתכנן רוטציה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שנתנה לו אור ירוק לחפש קבוצה אחרת, הפועל באר שבע הגישה לרמזי ספורי הצעה חדשה: קיצוץ בשיעור נמוך יותר תמורת הישארות בקבוצה.

תחילה דובר על קיצוץ בשיעור של 40 אחוז משכרו של השחקן, אולם השחקן סירב להצעה ובמועדון החליטו בתגובה להוציא את השחקן מהסגל. ספורי לא זכה ליטול חלק במחזור הפתיחה של ליגת העל, אך בבאר שבע נתנו לו פרק זמן נוסף להגיע להחלטה – עד תחילת השבוע הבא. בנוגע לקייס גאנם, שכבר סיכם עקרונית בקבוצה, במועדון טוענים כי ישנה סוגיה נוספת אותה מנסים לפתור.

באשר למרסלו מלי ומריאנו באריירו שחתמו אתמול בקבוצה, השניים החלו לערוך אימוני כושר אישיים ובקרוב יצטרפו לשאר הקבוצה. "ברגע שבית"ר ויתרה על מלי, ידענו שהוא יהיה כאן", אמרו במועדון על הקשר, שעל מועמדותו לב"ש פורסמה לראשונה בספורט1. "הוא היה במעקב שלנו תקופה ארוכה. העובדה שבאריירו הגיע הקלה עליו מאוד".

בינתיים, במועדון מרוצים מאוד מההתאקלמות שלהם וסיפרו כי הם החלו ללמוד מילים ראשונות בעברית והתרשמו מאוד מהשהות שלהם בישראל לאחר הימים הראשונים. "יש ציפיות גבוהות משניהם, אבל זה לא אומר שאין תחרות על הסגל", הבהירו בהפועל ב"ש. מרואן קבהא ודוד קלטינס ימשיכו להיאבק על מקומם, בעוד שנאור סבג יעזוב.

מרסלו מלי, מריאנו באריירו | הפועל באר שבע

באר שבע תתארח ביום ראשון אצל מכבי חיפה וביום שלישי תמריא לאלבניה, לקראת משחקה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית מול לאצ'י. לאחר הנחיתה בשישי, היא תחל מיד בהכנות למשחק ביום ראשון מול הפועל חדרה, כך שאבוקסיס מתכנן רוטציה לקראת המשחק השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי