כפי שפורסם לראשונה בספורט1: קרפאלה סיסוקו חתם לשלוש שנים בכפ"ס

קרפאלה סיסוקו | הפועל כפר סבא, רשמי

החלוץ הגינאי בן ה-21 הצטרף לקבוצה של עמיר תורג'מן: "זו ליגה טובה לקבל בה את ההזדמנות להוכיח את הכישורים שלי". אפריאט שב לאימונים, בעוד מאור ג'רסי ייעדר גם בשבועות הבאים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: הפועל כפר סבא הודיעה היום (ראשון) על צירופו של קרפאלה סיסוקו, שחתם היום במועדון לשלוש עונות.  סיסוקו, 21 (186 ס"מ), חלוץ מרכזי, נולד בגיניאה ובשנתיים החולפות כבש 16 שערים במדי דלכורד בליגה השנייה בשבדיה.

סיסוקו אמר במעמד החתימה: "אני שמח מאוד להגיע לשחק בישראל ובהפועל כפר סבא. אהבתי לשמוע את השאיפות של המועדון. זו ליגה טובה לקבל בה את ההזדמנות להוכיח את הכישורים שלי. עכשיו זה הזמן שלי לצבור ביטחון ולהראות לאוהדים של הקבוצה ולמאמן שאני יכול להצליח. אעשה את המקסימום כדי לעזור לקבוצה להשיג דברים יפים".

כזכור, סיסוקו סיכם את תנאיו בהפועל כפר סבא כבר לפני כעשרה ימים, אולם הליך בירוקרטי עיכב את הגעתו ארצה בסוף השבוע האחרון התקבלה אשרת הכניסה עבורו לישראל. מיד עם השלמת ההליך, סיסוקו המריא ארצה וכאמור נחת במהלך השבת.

ומה בנוגע לפצועים? הקשר יהב אפריאט, שנעדר בשבועיים האחרונים, החלים מהפציעה בידו וחזר לאימונים מלאים בסוף השבוע. לעומתו, המגן מאור ג'רסי סובל מקרע במפשעה וייעדר עוד מספר שבועות.

יהב אפריאט חוגג
יהב אפריאט חוגג. ממשיך בכפר סבא | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי