קיזיטו בראיון: "הפועל כפר סבא מועדון ברמה גבוהה מאוד"

קיזיטו בועט | אודי ציטיאט

אחרי שהצטיין בניצחון על הפועל תל אביב במחזור פתיחת העונה, החלוץ דיבר במולדתו: "מרגיש מתוגמל על העבודה קשה שלי, אבל יש עליי אחריות כבדה ואצטרך לשמור על הרמה הזו". וגם: המטרות

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אחרי שהצטיין וסייע להפועל כפר סבא לנצח את הפועל תל אביב 1:2 במחזור פתיחת ליגת העל, לוואגה קיזיטו התראיין באוגנדה, מולדתו, וסיפר: "אני אסיר תודה לאלוהים, כי אני מרגיש מתוגמל על העבודה הקשה שלי. עם זאת, יש עליי אחריות כבדה ואצטרך לשמור על הרמה ולהמשיך להציג את היכולת שהמועדון והאוהדים מצפים ממני".

כשנשאל מה הסוד שלו, קיזיטו הסביר: "עבודה קשה ואמונה שאני מסוגל לשפר את הביצועים שלי ולפרוץ את הגבולות של עצמי. במקביל, חשוב מאוד להיות חזק מבחינה מנטלית ומוכן להתמודד עם כל אתגר שיגיע".

החלוץ המשיך והתייחס לניסיון הרב שצבר בקריירה שלו לפני שהגיע לישראל: "זה עוזר לי מאוד, כי ראיתי סגנונות שונים של כדורגל והתמודדתי עם שלל מצבים".

על המטרות שלו העונה: "היעד העיקרי שלי הוא לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שהיא הציבה לעצמה. בעבר שיחקתי במועדונים כמו באטה בוריסוב הבלארוסית וריו אווה הפורטוגלית, קבוצות שמשתתפות במפעלים אירופיים על בסיס כמעט קבוע, אבל הפועל כפר סבא הוא מועדון טוב שמתנהל ברמה גבוהה".

במולדתו של קיזיטו עוקבים באדיקות אחר ביצועיו בישראל ובין היתר נכתב שאם החלוץ בן ה-26 ימשיך בקצב הזה, הוא עשוי להילקח בחשבון לקראת משחקי הנבחרת הקרובים. בנושא אחר: לספורט1 נודע כי קרפאלה סיסוקו יחתום היום בהפועל כפר סבא לשלוש שנים (ראו ידיעה נפרדת).

עומר פדידה וקיזיטו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי