הפועל ת"א הגישה לגוטליב הצעה משופרת, שמו של זהבי עלה

אדי גוטליב
אדי גוטליב | מאור אלקסלסי

האדומים לא אמרו נואש בניסיון לצרף את האקס, בלם בית"ר ירושלים יילקח בחשבון במקומו אם לא יושגו הבנות בהקדם. גורם בכיר הודה: "יש בעיה תקציבית שמגבילה את הרכש, מנסים להתגבר עליה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בצל ההפגנות של אוהדי הפועל תל אביב נגד בעלי המועדון וההגעה לביתו של שרון ניסנוב שוב ושוב בימים האחרונים כדי לדרוש את מכירת המועדון ובמקביל להכנות לקראת המשחק נגד ביום ראשון נגד מ.ס אשדוד, הצוות המקצועי בראשות משה סיני וניר קלינגר פועל מול ראשי המועדון כדי לצרף במהרה שחקנים לחיזוק הסגל.

במקביל לניסיון לסגור מחדש עם אדי גוטליב, שקיבל הצעה משופרת לאחר פיצוץ המו"מ בעקבות הסעיף שדרש להכניס לחוזהו וימנע אפשרות לקצץ בשכרו, עלה במועדון כמי שעשוי להגיע גם שמו של בלם בית"ר ירושלים אור זהבי, אם גוטליב לא יענה בחיוב להצעה החדשה. כידוע, גם טל כחילה מועמד לחזק את מרכז ההגנה של הפועל ת"א, אולם יצטרך לשם כך להתיר את חוזהו באטרומיטוס היוונית, מהלך שנתקל בקשיים.

באשר לחיזוק החלק הקדמי, סיני וקלינגר מחכים להקצאת תקציב לצורך זה על ידי ראשי המועדון, דבר שתלוי בשחרור שחקנים. גורם בכיר במועדון אמר הבוקר: "יש בעיה תקציבית שמגבילה את הרכש, זה מהלך שאנחנו מנסים להתגבר עליו מול הבקרה התקציבית".

אור זהבי
אור זהבי | דני מרון

בנוגע לשחקנים הסגל של קבוצה, הצוות המקצועי פועל להכנסתם לכושר של הזרים סיאנדה קולו, לבאן קוטליה ועומאר בראון המועמד לעזוב את הקבוצה אם לא יגלה יכולת משופרת בהקדם. כזכור, בראון חתם לשנתיים עוד לפני הגעתו להתרשמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי