נציגי מכבי חיפה ייפגשו עם טוואטחה. אימון בכורה לפלאניץ'

בוגדן פלאניץ' | מכבי חיפה, האתר הרשמי

בימים האחרונים שוחחו הירוקים עם לודוגורץ, שצפויה להסכים לשחררו ללא תמורה. המגן יקבל הצעה לשנתיים בגובה 300 אלף יורו לעונה. חוסה רודריגס עשוי לנחות השבוע, הבלם נרשם ועבר בבקרה באישור פיפ"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר סאגה ארוכה ומתישה הודיעה אתמול (ראשון) מכבי חיפה על החתמתו של הבלם הבוסני בוגדאן פלאניץ', שהיה העדיפות הראשונה של ברק בכר לחיזוק מרכז ההגנה. זו הסיבה שבמועדון לא ויתרו גם כאשר היה נראה שהבלם בדרך לטורקיה או קרואטיה.

ברומניה דווח כי סטיוואה בוקרשט מתכוונת לתבוע את השחקן והירוקים לקחו בחשבון כי הסוגייה המשפטית עשויה להיערך זמן רב, אולם הוא כבר נרשם בהתאחדות לכדורגל בישראל ועברה בבקרה התקציבית. המשמעות היא שסטיאווה יכולה לתבוע את הבלם באופן אישי, אך מבחינת פיפ"א הוא שוחרר ומכבי חיפה קיבלה את כל האישורים הנדרשים כדי להשלים את רישומו.

גם בסביבתו של פלאניץ' ציינו כי מדובר בסאגה לא פשוטה שיכולה להימשך חודשים, אולם לאחר שקיבלו את אישור פיפ"א החליטו לעבור לכרמל. מבחינה מקצועית, מקווים במועדון הירוק שהפעם החיזוק יתברר כמוצלח לאחר שבשנים האחרונות לא מעט בלמים זרים אכזבו את הקהל של מכבי חיפה. "נקווה שהפעם הצלחנו להביא בלם שישדרג אותנו הרבה יותר מאשר אליסון דוס סנטוס או הולמאר איולפסון", אמרו בקבוצה. בשעות הערב, הסרבי ערך את אימון הבכורה שלו בכרמל.

התקווה של ברק בכר וצוותו היא כי פלאניץ' יעמוד לרשותם במשחק האירופי נגד קייראט הקזחית, אם הקבוצה תעבור את ז'לזניצ'אר ביום רביעי הקרוב (החל מ-19:45, ישיר בספורט1).

בוגדן פלאניץ' | מכבי חיפה, האתר הרשמי
בוגדן פלאניץ' | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מי שעוד מתקרב לכרמל הוא מגן נבחרת ישראל טאלב טוואטחה. בימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין נציגי המועדון לבין לודגורץ קבוצתו של השחקן, ונראה כי הבולגרים יסכימו לשחררו ללא תמורה. בקבוצה אופטימיים לגבי האפשרות שישוב לכרמל ומתכוונים להציע לו חוזה לשנתיים בגובה מעל 300 אלף יורו.

כפי שפרסמנו לראשונה, כבר עם מינויו של ברק בכר כמאמן הקבוצה עלה שמו של המגן כמועמד להצטרף ואף הוא הוצע על ידי סוכנו. לאחר משחקי גביע הטוטו חלה התקדמות בנושא. ביומיים הקרובים עשויה להיערך פגישה מכרעת בין נציגי חיפה לבין המגן או נציגיו בכדי להכריע בנושא.

לגבי חוסה רודריגס, שאומנם לא היה בראש הרשימות של הירוקים לחיזוק הקישור, אך לאחר שלא הצליחו לצרף מועמדים אחרים, הוחלט להחתים את אקס מכבי תל אביב שישמח להותיר רושם טוב יותר בהשוואה לתקופתו בצהוב. ההערכות הן שרודריגס ינחת השבוע.

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

היום (שני) הקבוצה הגבירה את הכנותיה לקראת המשחק ביום רביעי (כל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי עברו בדיקות קורונה ונמצאו שליליים), כאשר גם הקשר מוחמד אבו פאני יצטרף לאימונים לאחר שהירוקים ביקשו לשחררו מהמשחק של הנבחרת הצעירה מחר נגד קזחסטן.

בכר מייעד תפקיד חשוב לקשר ורוצה שיהיה זמין למשחק. הבלם עופרי ארד שנמצא עם הנבחרת הבוגרת יצטרף מחר ולמעשה יערוך רק את האימון המסכם. החלוץ מוחמד עוואד צפוי להיכלל אף הוא ברימת המוזמנים ונראה שיהיה זה משחקו האחרון בכרמל. החלוץ מעוניין לצאת לאירופה ומקווה לסכם בקבוצתו החדשה לאחר המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי