מוחמד עוואד יטוס לפולין במטרה לחתום בלך פוזנאן

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

בכרמל ניסו לשכנע את השחקן להישאר למשחק נגד ז'לזניצ'אר, אך הפולנים לחצו עליו להגיע בהקדם לאור הדלילות בעמדת החלוץ בסגל שלהם. מחלוקת בין הצדדים סביב סעיף הרכישה

(גודל טקסט)

מוחמד עוואד מצא קבוצה: חלוץ ביקש מאנשי מכבי חיפה לטוס מחר (שלישי) לפולין בכדי לסכם את תנאיו בלך פוזנאן המקומית. כפי שפרסמנו, עוואד האריך את חוזהו במועדון הירוק לשלוש שנים, כאשר ההסכם כולל סעיף השאלה בחינם. עוואד היה נחוש להגשים את החלום לצאת לאירופה ובמהלך השבועיים האחרונים, הוא בחן מספר הצעות מאירופה ואף פנה לסוכנים שהציעו אותו לקבוצות בהולנד, שווייץ ואוסטריה, בנוסף לפולין. בסוף השבוע האחרון הגיעה ההצעה הרשמית מלך פוזנאן.

בחיפה עוד ניסו לשכנע את החלוץ להישאר למשחק נגד ז'לזניצ'אר ביום רביעי (19:45 בספורט1), אך הפולנים לחצו על השחקן להגיע בהקדם בעקבות פציעתו של פיליפ שימצ'אק, שהותירה את הקבוצה עם חלוץ אחד בסגל. "על פי החוזה ההחלטה בידיו בלבד והוא ביקש לטוס", אמרו במועדון.

מכבי חיפה מעוניינת להכניס להסכם סעיף רכישה במחיר של מיליון יורו, אך בשלב זה הפולנים מנסים להוריד את הסכום והמחלוקת בעניין טרם נפתרה, אם כי הנושא צפוי להיסגר ועוואד יהפוך לליגיונר בקרוב.

לך פוזנן סיימה את העונה האחרונה כסגנית האלופה בפולין ומשחקת במוקדמות הליגה האירופית, כאשר בסיבוב השני ממתינה לה האמרבי השבדית. הקבוצה זכתה בשבע אליפויות, האחרונה שבהן ב-2015 ולפני כן עשתה את זה ב-2010, אז למלך השערים שלה קראו רוברט לבנדובסקי.

עטאא ג'אבר, מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי