מכבי חיפה אישרה: חוזה רודריגס סיכם את תנאיו

חוסה רודריגס
חוסה רודריגס | אריאל שלום

הקשר יחתום בכפוף לבדיקות רפואיות והתרת חוזהו במלאגה, האוהדים רוצים שגם טוואטחה יוחתם: "יכול לעשות את ההבדל בין אליפות למקום שני". פלאניץ' תורגל בהרכב באימון המסכם, אך לא צפוי לשחק מול ז'לייזניצ'אר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שהתקבל האישור מפיפ"א ובוגדאן פלאניץ' כבר הספיק לערוך אימון בכורה בירוק ("בכר התעקש עליו ואנחנו מקווים שיוכיח שהוא צדק", אמרו במכבי חיפה), במועדון הכריזו היום (שני) גם על צירופו של אקס מכבי תל אביב, הקשר בן ה-26 חוסה רודריגס. במקביל, מוחמד עוואד חתם על חודש חדש לשלוש שנים והוא יושאל ללך פוזנאן הפולנית (ראו ידיעה נפרדת).

הספרדי לא היה בראש סדר העדיפויות של ברק בכר, אך בסופו של דבר התנאים הבשילו לכך שהוא יהיה הקשר החדש במרכז השדה. כבר אתמול נטש רודריגס את מתחם האימונים של מלאגה ולאחר שיחה עם גל אלברמן וסיכום תנאיו במועדון, הוא עלה על טיסה לישראל ויצאה ההודעה הרשמית מצד הירוקים. הוא ינחת הערב בישראל ועשוי לחתום רשמית כבר מחר, בהנחה שיגיע להסדר על התרת חוזהו במלאגה ובכפוך לבדיקות הרפואיות שעליו לעבור.

שדרוג הסגל של מכבי חיפה לא ייעצר כאן. במועדון הביעו אופטימיות לגבי הצטרפותו של מגן נבחרת ישראל טאלב טוואטחה. הירוקים הבינו מקבוצתו הנוכחית לודוגורץ כי המגן ישוחרר ללא עלות. כעת ינסו בכרמל לשדרג קלות את ההצעה הכספית לשחקן ובכך לשכנעו להגיע לקבוצה.

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | אודי ציטיאט, וינה

כזכור, טוואטחה עזב בעבר את חיפה בטונים צורמים כשהתעמת עם חלק מאוהדי הקבוצה, אולם עכשיו הקהל הירוק בהחלט מצפה להגעתו. "טוואטחה יכול להיות ההבדל בין אליפות למקום שני", אמרו האוהדים.

עמדה נוספת בה בכר רוצה להתחזק היא עמדת החלוץ לאור עזיבתו הצפויה של עוואד שאמור להמריא לפולין בכדי לחתום בלך פוזנאן. לאחרונה הוצעו למכבי חיפה צמד חלוצי אשדוד, שגיב יחזקאל ודין דוד, אך המועמד המוביל עשוי להיות חלוץ בני סכנין והנבחרת הצעירה אוסאמה חלאיילה. גם אופציית חלוץ זר תיבדק.

בשעות הערב מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מול ז'לייזניצ'אר, אליו הצטרף עופרי ארד ששב מהמשימה הלאומית של הנבחרת הבוגרת. הבלם צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד אעיד חבשי. המאמן ברק בכר ביצע מספר שינויים בהרכב במהלך האימון, על מנת לשמור על רמת מוכנות בקרב השחקנים לקראת המפגש הראשון בליגה האירופית.

יאניק ווילדסחוט | מאור אלקסלסי

בין השאר המאמן מתלבט בין מוחמד אבו פאני לבין יובל אשכנזי כאשר האחרון זוכה לעדיפות כמו גם יאניק וילדסחוט, שצפוי לפתוח על חשבונו של  ירדן שועה. גם הבלם בוגדן פלאניץ' תורגל באחד ההרכבים המשוערים, אבל הוא לא צפוי ליטול חלק במשחק כי אינו נמצא בכושר משחק.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, אעיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי (מוחמד אבו פאני), צ'ארון שרי, דולב חזיזה, יאניק וילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי