אחרי שיחה עם סיני וקלינגר: גוטליב צפוי לחתום מחר בהפועל ת"א

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

גורם במועדון אישר בשיחה עם ספורט1: "אם לא יהיה פיצוץ של הרגע האחרון, הוא יצטרף". ירוויח כ-140 אלף דולר לעונה. ליידנר ייעדר נגד אשדוד, עתידו של בראון יוכרע לאחר שני המשחקים הבאים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, אדי גוטליב צפוי לשוב להפועל תל אביב. בתחילת השבוע הוגשה לבלם הצעה משופרת ואתמול בשעות הערב המאוחרות התקיימה פגישה נוספת בין הבלם אדי גוטליב לראשי הפועל תל אביב, זאת אחרי שגם המאמן ניר קלינגר והמנהל המקצועי ונציג הבעלים, משה סיני, שוחחו עם הבלם והשיבו לשאלותיו ולחששותיו.

קלינגר וסיני שוחחו עם גוטליב בניסיון למצוא פתרון לדרישותיו של הבלם, שמזה שבועות משוחח עם הפועל תל אביב בניסיון להגיע לסיכום. גוטליב אמור להרוויח 140 אלף דולר לעונה ומחר בשעות הבוקר הוא צפוי להגיע למשרדי המועדון כדי לחתום ולסיים את הסאגה הסופית.

גורם בהפועל תל אביב הבהיר הבוקר: "אם לא יהיה פיצוץ של הרגע האחרון, עוד היום גוטליב יהיה שחקן הפועל תל אביב. הדברים מתנהלים בכיוון הנכון".

כזכור, גוטליב כבר סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב בחודש שעבר וכבר אז עבר את הבדיקות הרפואיות, אולם השיחות פוצצו וחודשו רק בימים האחרונים. במועדון מקווים שתוך כשבועיים יהיה גוטליב בכושר משחק מספק כדי לפתוח בהרכב.

אדי גוטליב, אור אינברום
אדי גוטליב, אור אינברום | דני מרון

מי שצפוי להחמיץ את המשחק ביום ראשון נגד מ.ס אשדוד הוא המגן דורון ליידנר, שנמצא בטירונות ואינו מתאמן. לעומת זאת, מי שיזכה להזדמנות להוכיח את עצמו בשני המשחקים הקרובים הוא עומאר בראון הפנמי, שמעמדו בקבוצה התערער.

באשר למחאות אוהדי הקבוצה נגד הבעלים ובראשם האחים איציק ושרון ניסנוב, התכנון הוא להגיע לאימון הקבוצה ביום שישי. בהפועל תל אביב נערכים לכך מראש ומתכוונים להזמין אנשי אבטחה ומשטרה כדי לשמור על הסדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי