רשמי: עוואד חתם לשלוש שנים ויושאל ללך פוזנאן

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

הסאגה הסתיימה: החלוץ בן ה-23 האריך את חוזהו במכבי חיפה, וביממה הקרובה יטוס לפולין על מנת לחתום במדי סגנית האלופה. "לא קל לעזוב מקום שגדלתי בו" סיפר. כעת בכר מחפש חלוץ חדש, יחזקאל ודוד מאשדוד הוצעו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

סאגה ארוכה מאוד במכבי חיפה הגיעה היום (שלישי) לסיומה. החלוץ מוחמד עוואד, אשר אמש פורסם שימריא לפולין, האריך את חוזהו במועדון הירוק לשלוש שנים נוספת ויעבור בהשאלה ללך פוזנאן, סגנית האלופה בעונה שעברה.

"לא קל לעזוב מקום שגדלת בו ושיחקתי מעל 10 שנים". אמר עוואד בן ה-23 לאחר החתימה על החוזה החדש. "התלבטות לא קטנה. בחרתי לצאת לאתגר חדש ואעשה הכל להצליח ולהמשיך לייצג את מכבי חיפה. רוצה להודות ליעקב שחר, עוזי אסף ולברק בכר שהבינו את הרצון שלי. תודה גדולה לקהל ולכל אנשי מכבי חיפה. אתם תמיד בלב שלי. מעכשיו אני האוהד מספר 1".

את צעדיו הראשונים בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה עשה עוואד בסיום עונת 2016/17, כאשר השתלב במשחקי הפלייאוף העליון תחת גיא לוזון. מאז, החלוץ ערך 91 הופעות בירוק-לבן, וכבש 17 שערים. בעונה החולפת השחקן לא זכה לקרדיט נרחב מהמאמן מרקו בלבול, ופעמים רבות נראה מתוסכל מכך.

עטאא ג'אבר, מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

כעת הוא מקווה לעבור את הבדיקות הרפואיות בפוזנאן להצטרף לקבוצה של המאמן דאריוש זוראב, אשר פתחה את עונת 2020/21 עם הפסד ותיקו בשני המחזורים הראשונים. יריבו של עוואד על העמדה בחוד הוא מיקאל אישק השבדי, שכבש שני שערים עד כה העונה.

לך פוזנאן הוא מועדון פאר בכדורגל הפולני, אשר זכה שבע פעמים באליפות (הפעם האחרונה בעונת 2014/15) ועוד חמש פעמים בגביע. בעבר, חלוץ באיירן מינכן פרץ במדי הקבוצה לפני שעבר לדורטמונד.

בעקבות עזיבת עוואד, המאמן ברק בכר רוצה להתחזק בחלק הקדמי. לאחרונה הוצעו לחיפה צמד חלוצי אשדוד, שגיב יחזקאל ודין דוד, אך המועמד המוביל עשוי להיות חלוץ בני סכנין והנבחרת הצעירה אוסאמה חלאיילה. גם אופציית חלוץ זר תיבדק.

ברק בכר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי