מסע בדרכים: עבדה יגיע לישראל בשלוש טיסות

שחקן ההתקפה, שיערוך אימון עם הקבוצה בחמישי ועשוי להיכלל בסגל אמר לחבריו: "זה היה שבוע שאתגר אותי, מחכה לחזור". השחקן שמר על תוכנית אימונים שנשלחה על ידי הקבוצה. גולאני ישולב גם בנוער

(גודל טקסט)

לאחר קרוב לשבוע שלם בו שהה בבידוד באיי פארו וסאגה שהעסיקה את כל מכבי פתח תקווה, שחקן ההתקפה של הקבוצה ליאל עבדה, יהתחיל הבוקר (רביעי) את דרכו לישראל ולנחות בישראל בשעות הלילה.

עבדה, אשר עבר בדיקת קורונה בה יצא שלילי, יגיע ארצה באמצעות לא פחות משלוש טיסות כאשר הוא יחל את דרכו בטיסה לקופנהאגן ובהמשך ימריא לאיסטנבול משם יסיים את הדרך הארוכה בטיסה לישראל. הקשר צפוי להתאמן עם הקבוצה באימון הערב של יום חמישי, אז גם יוחלט אם יהיה בסגל לקראת המשחק בשבת.

לאורך השבוע, שמרו בקבוצה על קשר רציף עם עבדה, כאשר המאמן גיא לוזון שוחח עם השחקן מספר פעמים והוא אף קיבל ממאמן הכושר לידור גנון תוכנית אימונים מפורטת אותה ביצע בשבוע האחרון.

ליאל עבדה ומנשה זלקה | אודי ציטיאט

"זה היה שבוע שאתגר אותי" אמר השחקן לחבריו בקבוצה, איתם שוחח בימים האחרונים. "אני מחכה לחזור כבר". עבדה שב והדגיש בפני אנשים בקבוצה כי ביום ההולדת בא שהה ב-27.8, הוא נכח למשך מספר דקות בודדות.

לאחר שאתמול ערכו שני אימונים, שחקניו של גיא לוזון יזכו היום ליום חופש, כשבחמישי תחזור הקבוצה להתאמן לקראת המשחק ביום שבת מול הפועל כפר סבא. בנוסף לעבדה, גם אור בלוריאן, תאי בריבו וארד בר ישובו לאימונים וצפויים להיות בסגל.

במועדון הוחלט שהקשר הצעיר דניאל גולאני, שהחל להשתלב בקבוצה הבוגרת בסוף העונה שעברה, ימשיך לתמוך העונה בקבוצת הנוער ויהיה חלק מהסגל הרחב של גיא לוזון גם בקבוצה הבוגרת.

גיא לוזון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי