אחרי שמונה חודשים: בן והבה יחזור לאימוני הפועל חיפה

בן והבה
בן והבה | מאור אלקסלסי

הבלם, שנפגע בצורה קשה בגיד האכילס בינואר האחרון, ישוב בקרוב מתהליך השיקום. סילבס עשוי להיפגש עם בן בסט ויערוך אסיפה לאחר חזרתם של שחקני הנבחרות השונות

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה 1:0 לבית"ר ירושלים במחזור הפתיחה של ליגת העל, הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המחזור השני מול הפועל קריית שמונה בשבת. מהאימונים נעדרים כמובן שחקני הנבחרות השונות – יסמין בוריץ', שהיה עם בוסניה בליגת האומות, וכמו כן תומר אלטמן ועידו שחר, אשר נמצאים עם הנבחרת הצעירה.

חיים סילבס בחר בשלב זה שלא לערוך אסיפה ויעשה זאת לקראת האימון המסכם. "מצד אחד אלה לא הכנות אופטימליות כי אנחנו לא בסגל מלא, אבל זה כבוד גדול להפועל חיפה שיש להם שחקנים בנבחרות", אמרו במועדון מהכרמל.

בינתיים, עדן בן בסט חזר להתאמן עם הקבוצה. כזכור, החלוץ קיבל הודעה בסיום העונה הקודמת מסילבס שאינו בתכניות המקצועיות. עם זאת, השחקן הוותיק החליט להישאר מכיוון שהוא מחזיק בחוזה לעונה הקרובה. ייתכן כי בקרוב תיערך שיחה נוספת בין בן בסט למאמן בכדי ליישר את ההדורים ובכדי לנסות לשכנע את סילבס להחזיר את השחקן לסגל.

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

גם בן והבה צפוי לחזור להתאמן עם שאר חבריו לקבוצה בשבועיים הקרובים. הבלם נפצע בחודש ינואר האחרון בצורה קשה, כאשר קרע את גיד האכילס. תהליך השיקום הארוך יסתיים בקרוב, והשחקן יחזור לשתף פעולה במרכז ההגנה עם עידו לוי, איתו הוביל את הגנת הפועל רעננה בעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי