"אם בכר ירצה – טוואטחה יהיה בחיפה", עוואד חתם והוצג בלך פוזנאן

מוחמד עוואד
מוחמד עוואד | לך פוזנאן, אתר רשמי

גורם במועדון מהכרמל טוען שאם המאמן יתעקש על המגן כפי שהתעקש על פלאניץ', הוא יחזור להיות ירוק. בזמן הניצחון 1:3 על ז'לייזניצ'אר, הקבוצה הפולנית הודיעה על הצטרפותו של החלץ בן ה-23

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מאמן מכבי חיפה ברק בכר הצהיר לאחר המשחק הראשון בליגה מול הפועל חדרה כי קבוצתו תתחזק תוך שבוע בשני שחקנים. הבלם בוגדן פלאניץ' כבר חתם בקבוצה, וגם הקשר חוסה רודריגס בדרך אחרי שכבר נחת אתמול בארץ, סיכם את תנאיו וצפוי לחתום לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.

מעבר לצמד השחקנים הזרים, בכר מעוניין להתחזק גם בעמדת המגן השמאלי ורוצה להחתים את טאלב טוואטחה. כפי שפרסמנו לראשונה, כבר עם מינויו העלה המאמן בפני אנשי המועדון את שמו של שחקן נבחרת ישראל. הדבר הבשילו רק לאחרונה, לאחר שלודוגורץ, קבוצתו של טוואטחה, החליטה להחתים מגן שמאלי נוסף והישראלי הבין שכדאי לו לחפש יעד חדש.

בימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין אנשי חיפה לנציגו של השחקן, וייתכן כי תיערך פגישה גם עם המגן עצמו. טוואטחה מרוויח כ-350 אלף יורו לעונה אצל אלופת בולגריה, ובמועדון הירוק דורשים שיקצץ את שכרו – גם כי מדובר בשחקן ישראלי שמחויב במס ולכן מדובר בהוצאה גדולה יותר. בכל מקרה, במועדון אמרו שמי שייתן את ההחלטה הסופית בנושא יהיה ברק בכר, וגורם סיפר: "אם בכר ירצה את טוואטחה כמו שרצה את פלאניץ' – אז הוא יהיה כאן".

טוואטחה
טוואטחה | צילום: עידן סלם

כזכור, אתמול הירוקים הודיעו רשמית כי החלוץ מוחמד עוואד חתם על חוזה חדש לשלוש שנים וסיכם בלך פוזנאן, אליה יעבור בהשאלה. השחקן כבר נחת בפולין, עבר היום בדיקות רפואיות ובשעות הערב, במקביל למשחק של מכבי חיפה בליגה האירופית, הוצג רשמית כשחקן המועדון.

"אני יכול לשחק כחלוץ וגם מאחוריו, גם באגף ימין כי אני שמאלי", אמר עוואד לאתר הרשמי של לך פוזנן, "אני יודע שזו קבוצה שאוהבת לתקוף וללחוץ את היריבה – זה סגנון שמתאים לי. אני שמח להיות פה ומקווה לעזור למועדון כל כך גדול עם האוהדים הכי טובים בפולין. מקווה להוכיח את עצמי ושהאוהדים יהנו ממני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי