אגאדה בספק לק"ש, סילבס: "מקווים להמשיך לשחק טוב אך הפעם לנצח"

מאמן הפועל חיפה התקשה לשכוח מההפסד לבית"ר ירושלים: "הסכין עדיין עמוק בלב, אבל כל משחק והסיפור שלו. עשינו הכנה טובה". על חיזוק: "אולי נאלתר מבפנים". החלוץ ערך אימון חלקי בלבד, בן בסט הפצוע ייעדר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה את העונה עם הפסד כואב במחזור הפתיחה נגד בית"ר ירושלים כשספגה בתוספת הזמן משי קונסטנטין לאחר משחק טוב שלה. ביום שבת (ב-18:00) תתארח הקבוצה של חיים סילבס במשחק חוץ נגד הפועל קריית שמונה ובקבוצה מקווים מאוד לנצח.

הקבוצה תגיע למשחק ללא אחמד דראושה ועדן בן בסט שעדיין פצועים כאשר גם החלוץ ויליאם אגאדה נמצא בספק לאחר שנטש אתמול את אימון הקבוצה והבוקר (חמישי) ערך אימון חלקי בלבד.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק התקשה סילבס לשכוח מההפסד לבית"ר: "אנחנו עדיין מרגישים את ההפסד, זה היה כמו סכין בלב, הפסד כואב ומרגיז. חבל שלא היינו חדים בחלק הקדמי". בהמשך הוסיף: "ניתחנו את המשחק לעומק והפנים קדימה למשחק הבא, כל משחק והסיפור שלו".

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

המשחק נגד ק"ש: "אנחנו מקווים שהמשחק בקריית שמונה יהיה בשליטה שלנו כמו שהיינו דומיננטיים נגד בית"ר ושהפעם נשיג תוצאה טובה יותר. מדובר במשחק לא נוח אבל הליגה העונה מאוד שוויונית וכל תוצאה אפשרית. אני חושב שהדברים תלויים בנו ועשינו הכנה טובה מאוד כאשר אנחנו מכירים את היתרונות והחסרונות של ק"ש ונקווה לחזור עם תוצאה טובה".

חיזוק הקבוצה: "זאת שנה מאתגרת מבחינה תקציבית ולא רק בגלל הבעיות הכספיות להן גרמה הקורונה. אנחנו נצטרך למצוא פתרונות כלכלים בעמדות מסוימות. יש כוונה לצרף שחקן או שניים אבל אני לא בטוח שזה ייצא לפועל. אנחנו עושים את המאמצים שלנו ובשנה הזאת בה רמת התקציב מוגבלת, יכול להיות שננסה לאלתר מבפנים ובכל זאת נקווה להיראות טוב בשבת. יש רצון להתחזק בלי קשר לתוצאה במשחק".

סילבס גם בירך את שחקני הנבחרות שחזרו לאימוני הקבוצה: "מבחינתנו כמה שיותר שחקני נבחרות זה מבורך וזה לא מפריע להכנות למשחק בשבת".

שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי