למרות שחזר להתאמן רק אתמול: עבדה תורגל בהרכב מכבי פ"ת

ליאל עבדה ומנשה זלקה | אודי ציטיאט

החלוץ, ששב לאחר הבידוד לאיי פארו, צפוי לקבל את הקרדיט מגיא לוזון: "מרגיש מוכן". סרסור יחליף את ארד בר, שסוביל מפציעה שמדאיגה את הצוות המקצועי. מאיר וארויו ייכללו בסגל

(גודל טקסט)

רק ביום חמישי לפנות בוקר חזר ליאל עבדה מאיי פארו, שם שהה בבידוד לאחר משחקה של הנבחרת הצעירה. השחקן לא קיים אימון רגיל עם מכבי פתח תקווה כבר שבוע, ואמש (חמישי) המאמן גיא לוזון תרגל אותו בהרכב הפותח לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא מחר במסגרת המחזור השני של ליגת העל.

לקראת ההתמודדות, עבדה דיבר על השבוע המוזר שעבר עליו: "זה היה שבוע שאתגר אותי. עשיתי אימונים וניסיתי לשמור על כושר. אני שמח שזה מאחוריי ושחזרתי בשלום. אני מרגיש מוכן למשחק בשבת. אם המאמן יחליט להשתמש בי, אתן את ה-100% שלי ואעשה את העבודה הכי טובה שלי".

המאמן צפוי לערוך שינוי אחד בלבד בהרכב ביחס ל-11 שניצחו את מכבי תל אביב – מוחמד סרסור יחליף את ארד בר. האחרון סובל מכאבים בשריר הירך האחורי, דבר אשר מדאיג מאוד את הצוות המקצועי. מדובר בפציעה אשר מלווה את הקשר מסוף העונה שעברה ומקשה עליו להציג את היכולת שאפיינה אותו לאורך כל 2019/20.

ארד בר, ניק בלקמן | דני מרון

בר ערך שני צילומי אולטרסאונד בגבו ובשריר האחורי כדי לאבחן את חומרת הפציעה. צילום אחד נערך לפני כחודש וצילום אחד נערך שלשום. שני הצילומים לא הראו על פגיעה נקודתית ובימים אלו שלחו בפ"ת את השחקן להתייעצויות עם רופאים, כאשר גם אופצייה של זריקה נבדקת.

גיא לוזון דיבר לקראת כפ"ס והתייחס לסיכויים של קבוצתו לנצח ולשמור על מאזן מושלם שיגדיל את הציפיות: "בכל מצב ובכל תוצאה לא נעשה סיכומים, לא לטוב ולא לרע. זה בסך הכל המחזור השני ואפשר להבין על כיוון של קבוצה או עוצמה של קבוצה רק לאחר עשרה מחזורים. הסגל שלנו הוא סגל טוב. נצרף עוד שחקן התקפה ולאחר מכן ככל הנראה נשלים את הסגל".

שני שחקני הרכש, עמית מאיר ועבדיאל ארויו, שכבר מתאמנים עם הקבוצה, עברו בבקרה התקציבית, יעמדו לרשותו של לוזון ואף צפויים להיות בסגל למשחק.

הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי, אלביס סאקי, גיא חדידה, מוחמד סרסור, ליאל עבדה, אסמיר סוליץ', אור אינברום.

גיא לוזון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי