אלמוג כהן לא התאמן ולא ייכלל בסגל לבני סכנין

אלמוג כהן | דני מרון

קפטן מכבי נתניה עדיין סובל מחולשה, בקבוצה לא אהבו את דבריו של אסי רחמים. עמוס: "מאמין שהתהליך יילך לכיוונים טובים". בקבוצה חוששים מאי קיומו של המשחק. בסרביה מדווחים: שחוביץ' מועמד לפרטיזן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה להפועל באר שבע, מכבי נתניה אמורה לארח מחר את בני סכנין (החל מ-17:45, ישיר בספורט4), במטרה לצבור ניצחון ראשון ולקבל מעט ביטחון לפני המפגש מול מכבי תל אביב במחזור הבא.

ולמה אמורה? כי בקבוצה עדיין עוקבים אחר בדיקת הקורונה שעבר מאמן היריבה אלדד שביט ומבינים שקיים ספק בנוגע לקיומו של המשחק, בדומה לסוגייה שהתרחשה בקבוצה עם יונס מלדה וכארם ג'אבר לפני מספר שבועות.

מבחינה מקצועית, השניים יחזרו לסגל של המאמן ריימונד אטוולד, בעוד הקפטן אלמוג כהן, לא התאמן אתמול, עדיין סובל מחולשה בגופו ולא יכלל בסגל. "אחרי שאתה חוטף כזאת מכה כמו שהוא חטף מז'וסואה, אז זה משפיע" אמרו במועדון על הקפטן שינוח עוד מספר ימים לפני שישוב לכר הדשא.

מיגל ויטור, אלמוג כהן | דני מרון

בקבוצה לא אהבו את דבריו של אסי רחמים בתוכנית הספורט של FM103, שלטענתם רמז שבקבוצה נתנו הוראה לשחקנים להוציא מהשלווה את הקשר הפורטוגלי. מי שכן צפוי לערוך הופעת בכורה בסגל הוא הבלם הנורבגי אקינסלה אקיניימי, שחזר כאמור לאימונים מלאים השבוע והותיר רושם טוב. האחרון אף עשוי לפתוח בהרכב.

בנושא אחר, בסרביה מדווחים כי פרטיזן בלגרד, במדיה משחק ביברס נאתכו, שוקלת להחזיר את זלאטן שחוביץ' אחרי חצי עונה בלבד. המגן בן ה-20 שגדל במחלקת הנוער של השחורים לבנים, הצטרף למכבי נתניה בחודש ינואר ואף חתם עד 2023, אולם המאמן החדש אלכסנדר סטנוייביץ' מעוניין לצרף את שחוביץ', בזכות היכולת שלו לשחק בשני האגפים.

"זה חשוב לנצח כל משחק, במיוחד אחרי שאתה משחק טוב והחלטות משוגעות פוגעות במשחק שלך כמו במשחק האחרון", התייחס המאמן ריימונד אטוולד במסיבת העיתונאים לרצון קבוצתו לצבור ניצחון בכורה.

זלאטן שחוביץ'
זלאטן שחוביץ'. יחזור לפרטיזן? | פרטיזן בלגרד

על בנדה שחתם: "הכרתי אותו הרבה זמן. זה שחקן מאוד מהיר וזה מה שאני מחפש בהתקפות המעבר שלנו. הרכישה שלו הייתה תלויה גם בהתפתחויות בחלון ההעברות וגם בתקציב".

על הרכש: "אמרנו בתחילת העונה שאנחנו רוצים להתחזק בכל החוליות ואין בכך שינוי. אנחנו עדיין רוצים לעשות זאת".

גם השוער דני עמוס, דיבר לקראת המשחק: "בגביע הטוטו פתחנו בצורה טובה. אי אפשר עוד לקבוע כלום כי זו תחילת העונה. היה לנו משחק מאוד קשה מול באר שבע שיכול היה להתפתח גם אחרת".

לאמק בנדה. עמנואל אמבולה החמיא | Mikhail Japaridze\TASS via Getty Images

על היעדר הציפיות: "אני חושב שיש פה קבוצה צעירה שמתחילה פרויקט מעניין ותהליך מסוים. אם זה טוב או רע זה לא משנה. יש לנו את הדרך שלנו ומה שאנחנו מאמינים בו. אני מקווה שזה יתחבר ונרוץ קדימה. לאיזה כיוון זה הולך? זה יהיה תהליך מעניין שייקח קצת זמן. דברים חדשים שאנחנו לומדים ומתרגלים ואי אפשר לדעת. אני בתוכי מאמין שזה יילך לכיוונים טובים".

על אי זימונו לסגל הנבחרת: "לא התבאסתי. הנבחרת היא מעל הכל. יש מאמנים והם מחליטים. אני רק מאחל לה בהצלחה".

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, אקינסולה אקיניימי, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלעד שחף, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, רוי קורין, יונס מלדה.

דני עמוס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי